رئیس تعزیرات حکومتی نهاوند خبر داد

کاهش ۵۰درصدی پرونده‌های تخلف در تعزیرات نهاوند

۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۴:۴۹
کد خبر: ۴۰۵۱۹۶
کاهش ۵۰درصدی پرونده‌های تخلف در تعزیرات نهاوند
بهزاد کاکاوندی از کاهش 50‌درصدی پرونده‌های متخلف نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: ثبات قیمتها، رکود بازار و نظارت مستمر سبب کاهش تخلفات صنفی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس تعزیرات حکومتی نهاوند اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 125 پرونده متخلف به تعزیرات شهرستان نهاوند معرفی شده که تخلفات متفاوتی داشته‌اند.

وی با اعلام اینکه این پرونده‌ها شامل 90 پرونده صنفی، 13 پرونده قاچاق کالا و 22 پرونده بهداشتی است، افزود: ارزش ریالی این میزان تخلفات 182 میلیون ریال بوده است.

رئیس تعزیرات حکومتی نهاوند بیان کرد: تخلفات کشف شده شامل گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت نکات بهداشتی و کشتار غیرمجاز بوده که با نظارت قوی با آن‌ها برخورد شده است.

وی بیشترین تخلفات را مربوط به گران‌فروشی عنوان کرد و گفت: 80 میلیون ریال از این میزان تخلفات مربوط به واحدهای صنفی شهرستان نهاوند است .

رئیس تعزیرات حکومتی نهاوند از کاهش 50‌درصدی پرونده‌های متخلف نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: ثبات قیمتها، رکود بازار و نظارت مستمر سبب کاهش تخلفات صنفی شده است.

وی همچنین به جریمه 120 میلیونی قاچاق پوشاک در نهاوند اشاره و تصریح کرد: اخیرا پرونده قاچاق پوشاک به تعزیرات معرفی شده است که ارزش ریالی این پرونده 120 میلیون تومان بوده که در حق دولت ضبط شده و حکم در حال اجرا است.

کاکاوندی با بیان اینکه متهم پرونده قاچاق پوشاک روانه زندان شده است، بیان کرد: روند بررسی و صدور حکم برای پرونده‌های تخلف توسط تعزیرات حکومتی تسریع پیدا کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز