ششمین هفته رقابتهای هییت سوارکاری استان همدان برگزار شد

۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۵۸:۳۸
کد خبر: ۴۱۳۳۹۷
ششمین هفته رقابتهای هییت سوارکاری استان همدان برگزار شد
ششمین هفته سوارکاری استان به میزبانی مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان با حضور سوارکارانی از باشگاههای ایثار،شبدیز،ابن سینا، آذرخش، اکباتان و صدرا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ،ششمین هفته رقابتهای هییت سوارکاری استان همدان این رقابت ها به میزبانی مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان با حضور سوارکارانی از باشگاههای ایثار،شبدیز،ابن سینا، آذرخش، اکباتان و صدرا برگزار شد.

قضاوت این رویداد بر عهده مهدی بختیاری سرداور علیرضا سوادی داور و مهیار کسایی کلانتر مانژ بود طراحی مسیر مسابقات توسط وحید برقعی طراح مسیر level one جهانی صورت گرفتدر رده اسبهای مبتدی بایسان به سوارکاری مجید فتحی مهر ، ژوپیترو ملونی به سوارکاری مهدی صمدی و سیندرلا به سوارکاری علیرضا علیزاده طبق قوانین ملی رده بندی شدند.

در رده نونهالان و نو جوانان فرزاد سهیل قاسمی سوار بر کارمن از مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان گوی سبقت را از دیگر سوارکاران ربود و مقام نخست را در دور باراژ مسابقه از آن خود کردمحمد رضا قاسمی با فیونر ازباشگاه آذرخش دوم شد و امیر صدرا بختیاری با موناکو شارلوت از باشگاه صدرا مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در رده ماکین غیر حرفه ایی محسن حدادیان با برند از باشگاه آذرخش بر سکوی نخست ایستاد عباس رحمانی با دلشاد از باشگاه اکباتان دوم شد رده بعذی این رقابت به اسبهای زایچه ایران با ارتفاع 115 اختصاص داشت که در این رقابت محمد رضا قاسمی نوجوان خوش آتیه با کاترین از باشگاه آذرخش موفق شد سکوی نخست را از آن خود کند.

مهرداد سهیل قاسمی با تکش از باشگاه اکباتان به مقام دوم دست پیدا کرد و علیرضا علیزاده با گاندولف از باشگاه ابن سینا سوم شد.آخرین مسابقه هفت ششم به رده D با ارتفاع 120 ,در رده سنی آزاد اختصاص داشت که قاسم قاسمی با بالبرا از باشگاه آذرخش جایگاه نخست این رویدادرا به خود اختصاص داد میلاد غلامی با دارسینا از ابن سینا دوم شد و مهدی صمدی با فدورا مقام سوم این رقابت جذاب را به خود اختصاص داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز