فرمانده انتظامی فامنین

شهرستان فامنین محل امنی برای حضور قانون‌شکنان نخواهد بود

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۰۸:۴۲
کد خبر: ۴۱۴۷۲۴
شهرستان فامنین محل امنی برای حضور قانون‌شکنان نخواهد بود
بزرگ‌علی نوری با اشاره به اینکه شهرستان فامنین محل امنی برای حضور قانون‌شکنان نخواهد بود، گفت: مجموعه انتظامی استان به صورت مستمر و منظم رصد وضعیت امنیتی شهرستان را در دستور کار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرمانده انتظامی فامنین با اشاره به اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی در شهرستان فامنین اظهار کرد: در نیمه اول ماه جاری، مجموعه انتظامی این شهرستان در راستای ارتقای احساس امنیت و آرامش شهروندان با به‌کارگیری توان انتظامی و اشراف اطلاعاتی از وضعیت شهرستان و رصد موقعیت و محل فروشندگان مواد مخدر و... اقدام به اجرای طرح‌های مختلف در سطح شهرستان کرد.

وی با بیان اینکه در نتیجه اجرای این طرح مقدار 772 گرم انواع مواد مخدر کشف شد، گفت: در این راستا تعداد پنج نفر معتاد به همراه دو نفر خرده‎فروش مواد مخدر را دستگیر کردیم.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین افزود: همچنین یک نفر قاچاقچی کالا و ارز، به همراه سه نفر سارق و سه متهم مربوط به سایر جرایم دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان فامنین محل امنی برای حضور قانون‌شکنان نخواهد بود، گفت: مجموعه انتظامی استان به صورت مستمر و منظم رصد وضعیت امنیتی شهرستان را در دستور کار دارد.

نوری افزود: به منظور حفظ امنیت و ارتقای آن، طرح‌های مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر و پیشگیری از سرقت و مخلان نظم و امنیت در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در رابطه با فعالیت فروشندگان مواد مخدر، سارقان و قاچاقچیان مواد مخدر از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند تا نسبت به برخورد با آنها اقدام شود.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین در پایان سخنانش با بیان اینکه داشتن شهری پاک و عاری از مواد مخدر و جرم نیازمند همکاری و مشارکت مردمی است، ضمن تقدیر از این تعامل، خواستار تقویت آن شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز