افزایش ۱۳درصدی کرایه تاکسی ها درهمدان تا پایان سال ثابت خواهد بود

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۹:۳۸
کد خبر: ۴۱۶۸۱۳
افزایش ۱۳درصدی کرایه تاکسی ها درهمدان تا پایان سال ثابت خواهد بود
مهرداد خورشیدوند با بیان اینکه از ۲۰ خرداد ماه کرایه های تاکسی همدان ۱۳ درصد افزایش یافت، گفت: این افزایش نرخ تا پایان سال ثابت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدانافزود: تعداد 3 هزار و 424 دستگاه تاکسی در سطح شهر همدان فعال است که از این تعداد حدود 270 دستگاه خودرو ون و مابقی تاکسی 4 نفره است.

وی در خصوص نرخ غیر رند کرایه های تاکسی در همدان که پس از افزایش 13 درصدی نرخ ها اتفاق افتاده است، گفت: در تعاملات خود با فرمانداری و شورای شهر پیشنهاد نرخ رند ارائه شد اما با توجه به معذوریت های قانونی در حوزه شورای شهر و اجرای قانون در فرمانداری و اینکه افزایش نرخ کرایه های تاکسی بر اساس دستوراالعمل ابلاغیه از سمت دولت بود، این نرخ ها تصویب شد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان در ادامه با بیان اینکه تاکسی های همدان در 92 خط مشغول فعالیت هستند، گفت: از این تعداد حدود 20 خط با مشکل کرایه غیر رند مواجه شده اند.

خورشیدوند با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه این مشکلات طی پیشنهاداتی در تعامل با شورای شهر و هماهنگی با فرمانداری رفع و رضایت رانندگان و شهروندان محقق شود، گفت: روزانه حدود 400 هزار سفر درون شهری توسط تاکسی در همدان انجام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز