فرماندار ملایر:

ریشه حاشیه‎نشینی نگاه رئوفانه دستگاه‌های اجرایی گذشته بوده است

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۸:۵۳:۲۳
کد خبر: ۴۱۸۱۸۷
ریشه حاشیه‎نشینی نگاه رئوفانه دستگاه‌های اجرایی گذشته بوده است
عبدالعظیم رضایی بیان کرد: ریشه حاشیه‎نشینی را باید در برخی مسائل اقتصادی و اجتماعی و در برخی موارد در نگاه رئوفانه دستگاه‌های اجرایی گذشته جستجو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ملایر؛ فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه مناطق حاشیه‎نشین شهر نیاز به یک بررسی همه‎جانبه و تصمیماتی دقیق دارد، افزود: این مشکل باید به صورت جدی و مصمم پیگیری شود تا در یک بازه زمانی چند ماهه شاهد رفع این مشکلات باشیم چرا که این موضوع امروز رو به افزایش گذاشته است

وی بیان کرد: ریشه حاشیه‎نشینی را باید در برخی مسائل اقتصادی و اجتماعی و در برخی موارد در نگاه رئوفانه دستگاه‌های اجرایی گذشته جستجو کرد.

فرماندار ملایر با اشاره به تسامح و تساهل به عنوان ساده‌ترین راه برخورد با مسائل افزود: البته تسامح منجر به گسترش معضل شده و به لحاظ قانونی موظفیم مسائل شهری را به درستی مدیریت کنیم و این اجتناب‎ناپذیر است.

رضایی تصریح کرد: در حال حاضر حاشیه‎نشینی در شهرستان ملایر نیز منجر به معضل مضاعفی شده که باید اقدامی دقیق، قاطع و کارشناسی شده برای رفع آن صورت گیرد.

وی به سالروز انتخاب یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در 24 خرداد سال 92 اشاره کرد و افزود: همه کسانی که دغدغه مسائل کشور را داشتند و نگران آینده کشور بودند با امید به پای صندوق‎های آرا آمدند و با رأی به دولت تدبیر و امید موجب رویکردی جدید در سیاست داخلی و خارجی کشور شدند.

رضایی با اشاره به شرایط مخاطره آمیز پیش از انتخابات گفت: این لطف الهی بود که شامل حال ما شد و مردم که نگران برخی افراط‎گری‎ها بودند به اعتدال و عقلانیت رأی دادند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز