مدیرکل بنیاد مسکن همدان

بهسازی و نوسازی ۳۳ درصد از واحدهای روستایی در کبودراهنگ

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۹:۵۳:۴۲
کد خبر: ۴۱۹۴۷۰
بهسازی و نوسازی ۳۳ درصد از واحدهای روستایی در کبودراهنگ
حسن ظفری گفت: 33 درصد از واحدهای روستایی کبودراهنگ بهسازی و نوسازی شده است

به گزارش خبرگزاری برنا از کبودراهنگ ؛ مدیرکل بنیاد مسکن همدان در جمع  با بیان اینکه 33 درصد از واحدهای روستایی کبودراهنگ بهسازی و نوسازی شده است، افزود: سهمیه ویژه برای مقاوم‎سازی واحدهای مسکن در کبودراهنگ 2 هزار فقره با اعتبار 37 میلیارد و 666 میلیون تومان است که دستورالعمل آن تائید و به تصویب رسید.

وی سقف تسهیلات برای واحدهای فرسوده را 20 میلیون تومان با سود پنج درصد دانست و گفت: تسهیلات مسکن روستایی سال 95 به تفکیک روستاها مشخص شده که دهیاران باید نسبت به تشویق مردم به منظور اخذ این تسهیلات اقدام کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان خاطرنشان کرد: با احتساب آورده متقاضیان بیش از 80 میلیارد تومان گردش مالی مسکن روستایی در این شهرستان را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه با تلاش فرماندار کبودراهنگ و نماینده مردم این شهرستان در مجلس موفق به تخصیص بیش از 2 هزار 400 تن قیر اعتباری در مرحله اول و 600 میلیون تومان اعتبار ملی برای شهرستان شدیم، تصریح کرد: طی سال گذشته 25 روستای کبودراهنگ نسبت به انجام عملیات آسفالت‏‎ریزی اقدام کردند که امید است امسال این تعداد افزایش یابد.

در این مراسم احسان قنبری، فرماندار کبودراهنگ با بیان اینکه امسال باید در تمام روستاهای شهرستان عملیات عمرانی انجام شود، گفت: تأمین آب شرب مردم روستاها نیز باید در اولویت قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز