نصب بیش از ۲ هزار کنتور هوشمند در چاه های کشاورزی

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۵:۲۴
کد خبر: ۴۱۹۹۲۷
نصب بیش از ۲ هزار کنتور هوشمند در چاه های کشاورزی
مرتضی عزالدین گفت: براساس طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی تاکنون حدود 2 هزار و 27 دستگاه کنتور هوشمند آب و برق بر روی چاه های کشاورزی استان همدان نصب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ؛ مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در نشست اعضای شورای حفاظت از منابع آبی استانداری همدان افزود: در مدت اجرای این طرح در مجموع 2 هزار و 730 دستگاه کنتور الکترو مغناطیس و حجمی بر روی چاه های صنعتی و کشاورزی دیزلی و شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری نصب شده است.

وی از تعهد استان در نصب 2 هزار و 130 کنتور در سالجاری خبر داد و گفت: سیاست های نصب کنتور در کشور تغییر کرده است با این وجود امسال 231 دستگاه از کنتورهای قبلی نصب شده و در سال گذشته نیز 747 دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های کشاورزی استان نصب شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان درباره اقدامات انجام شده در راستای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی نیز گفت: تهیه بروشورها و پوسترهای آموزشی، نشست دوره ای با بهره برداران منابع آب در شهرستان ها، اعضای امور صنفی، کشاورزان، شوراها و تعاونی ها و نشست با مقامات قضایی و انتظامی استان از جمله اقدامات مطلوب شرکت آب منطقه ای در زمینه اطلاع رسانی بوده است.

وی نشست با مقامات اجرایی استان همدان و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان، نشست با روحانیون و انعقاد تفاهم نامه سه ساله با حوزه علمیه همدان ، نشست با اعضای ستاد سیاست گذاری ائمه جمعه همدان و تهیه انیمیشن های مرتبط با آب برای پخش از شبکه استانی را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز