قایقرانی، هیات برتر همدان در سه ماهه نخست سال ۹۵ شد

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۸:۰۱
کد خبر: ۴۲۰۰۱۵
قایقرانی، هیات برتر همدان در سه ماهه نخست سال ۹۵ شد
علی ضمیری کامل گفت: با توجه به معیارهای کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، هیات قایقرانی همدان برترین هیات ورزشی این استان در سه ماهه نخست امسال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در جمع روسا و نواب رئیس هیات های ورزشی استان با اعلام این مطلب اظهار کرد: در جمع بندی برترین هیات های ورزشی همدان، در سه ماهه نخست امسال هیات های قایقرانی، جودو و تنیس در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین هیات های تیراندازی، کوهنوردی و صعود های ورزشی، شطرنج، نابینایان و کم بینایان، دوچرخه سواری ، کبدی و ورزش های بومی و محلی به عنوان هیات های چهارم تا دهم این ارزیابی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: عدم ارسال اطلاعات، عدم اعزام به مسابقات کشوری، کاهش ورزشکاران سازمان یافته، عدم برگزاری لیگ های استانی و عدم ارتقاء سطح داوران و مربیان می تواند نقش مهمی در کاهش رتبه هیات ها در این ارزیابی داشته باشد.

ضمیری کامل در ادامه با اشاره به تقویم هیات های ورزشی همدان افزود: هیات های ورزشی تا هفتم تیرماه ماه امسال فرصت دارند تا تقویم ورزشی و برنامه های اوقات فراغت  سال جاری خود را به اداره کل ارائه دهند.

وی خواستار ارسال به موقع آمار و اطلاعات هیات های ورزشی به معاونت توسعه ورزش قهرمانی شد و افزود: هیات های  ورزشی قبل  از برگزاری برنامه های خود و 10 روز پس از اتمام دوره آموزشی یا برنامه ها موظف هستند اطلاعات مربوطه را ارسال کنند و در غیر این صورت پس از پایان مهلت 10 روزه به گزارش های مربوطه رسیدگی نخواهد شد.

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان اظهار کرد: حمایت از ورزشکارانی که شانس مدال آوری و کسب موفقیت در این مسابقات مهم ورزشی را دارند از جمله اهداف اداره کل و هیات ورزشی استان است که در این راستا نیازمند حمایت روزافزون وزرات مطبوعه و فدراسیون های ورزشی نیز هستیم.

وی ادامه داد: برای المپیک 2020 و بازیهای آسیایی 2018 تاکنون 21 رشته مستعد شناسایی شده اند که 13 رشته مربوط به آقایان و 8 رشته مربوط به بانوان می باشد.

وی افزایش حضور ورزشکاران استان در بازی‌های آسیایی دور بعد و کسب نتایج درخشان توسط آنان را از نتایج قابل پیش‌بینی اجرای این طرح دانست و ادامه داد: طرح نخبه‌یابی و نخبه‌پروری ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان به اجرا در می‌آید.

ضمیری کامل ادامه داد: برای رسیدن به این مهم جلسات و هم اندیشی های متعددی با حضور روسای ورزشی یاد شده با حضور متخصصان و کارشناسان ورزش استان برگزار شده و در صورت نیاز با متخصصان و کارشناسان کشور نیز مراوده و مذاکراتی خواهیم داشت.

وی افزود: توجه به آمایش سرزمینی در راستای تقویت ورزش شهرستان ها و توجه به هیئت های ورزشی پر مدال و مدال آور در این راستا باید مورد تاکید قرار گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز