فرماندار تویسرکان:

مردم تویسرکان از افزایش تعرفه‌های گاز ناراضی هستند

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۸:۱۳:۵۸
کد خبر: ۴۲۰۴۶۵
مردم تویسرکان از افزایش تعرفه‌های گاز ناراضی هستند
مومیوند با اشاره با تأکید بر اینکه فصل سرما در شهرستان تویسرکان طولانی‌تر بوده‌ و تا خردادماه ادامه دارد گفت: افزایش تعرفه‌های گاز در فصل بهار نارضایتی زیادی را به دنبال داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازتویسرکان، فرماندار تویسرکان در نشست با مدیرعامل گاز استان همدان با تأکید بر اینکه با توجه به طولانی‌تر بودن فصل سرما در استان همدان باید در کلان کشور مورد توجه مسئولان باشد اظهار داشت: در صورت امکان و پیگیری باید نسبت به تعدیل تعرفه گاز دوره قبل اقدام نمود تا زمینه رضایتمندی مردم فراهم شود.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه تنها یک روستای شهرستان برای گاز رسانی باقی مانده است، خواستار توجه ویژه به این امر شد و افزود: در صورتی که این یک روستا نیز گازرسانی شود، جشن اتمام گازرسانی به شهرستان را امسال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعرفه‌های بالای گاز برای واحدهای تولیدی گفت: تمهیداتی اندیشیده شود تا مساعدت بیشتری با واحدهای تولیدی صورت گیرد و از قطع گاز واحدها جلوگیری شود.

مومیوند گاز‌رسانی به برخی واحدهای پراکنده خارج از محدوده طرح هادی روستا را یکی دیگر از خواسته‌های مردم عنوان کرد و افزود: این خدمات‌رسانی‌ها زمینه ماندگاری مردم در روستا را بیشتر فراهم می‌نماید که باید به آن توجه نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز