رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان

افزایش بروز تصادف بر اثر سرازیری آب بر روی آسفالت

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۹:۴۶
کد خبر: ۴۲۴۲۱۶
افزایش بروز تصادف بر اثر سرازیری آب بر روی آسفالت
گردان خاطرنشان کرد: آب ریخته شده بر آسفالت خیابان خطرناک بوده و امکان بروز تصادف را افزایش می‌دهد که در آن صورت شهرداری نیز در این تصادفات مقصر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست و بهداشت شورای شهر همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با بیان اینکه نازل‌های آبیاری فضای سبز داخل شهر باید تنظیم شود، اظهار کرد: متأسفانه کارگری که در این حوزه فعالیت می‌کند کم‎دقتی به خرج داده و مقداری از آب به خارج از محیط فضای سبز منتقل می‌شود.

کامران گردان با بیان اینکه یک طرح برای برطرف شدن این مسئله به شهرداری ارائه شده است، افزود: یک کاور طراحی می‌شود که پشت نازل قرار گرفته و همه آب را به داخل محوطه فضای سبز هدایت می‌کند.

وی با بیان اینکه هدررفت آب در سیستم جدید آبیاری شبکه‌ای میزان قابل توجهی نیست، تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که به هیچ عنوان آبی هدر نرود و بتوانیم حداکثر استفاده را از میزان آب موجود برای آبیاری فضای سبز داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: آب ریخته شده بر آسفالت خیابان خطرناک بوده و امکان بروز تصادف را افزایش می‌دهد که در آن صورت شهرداری نیز در این تصادفات مقصر خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز