استقبال چشمگیر همدانی ها از مسابقه کتابخوانی رضوی

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۲:۴۲:۳۰
کد خبر: ۴۲۴۳۶۶
استقبال چشمگیر همدانی ها از مسابقه کتابخوانی رضوی
عاطفه زارعی از استقبال چشمگیر مردم همدان از مسابقه کتابخوانی رضوی خبرداد و گفت: احتمال تمدید این مسابقه تا پایان تیرماه وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(س) در سطح تمامی کتابخانه‌های عمومی در حال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه آخرین مهلت برگزاری مسابقه کتابخانه رضوی تا 20 تیر جاری می باشد، افزود: به دلیل استقبال چشمگیر مردم امکان تمدید مهلت این مسابقه تا پایان تیرماه وجود دارد.

 

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، ترویج فرهنگ رضوی و گسترش فعالیت های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا (ع) است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان اظهار داشت: تاکنون 3500 جلد کتاب‌های «دوست مهربان کبوترها»، «اعترافات غلامان» و «امام علی بن موسی الرضا(ع)» در بین کتابخانه های عمومی استان توزیع و به فروش رسیده است.

 

زارعی خاطرنشان کرد: همچنین دو هزار سی دی به صورت فایل های پی دی اف از کتاب های مذکور و شیوه نامه پاسخ دهی و شرکت در مسابقه توزیع شده است.

 

وی گفت: قشرهای مختلف در هر رده سنی، می توانند برای شرکت در این جشنواره از کتابخانه های عمومی محل ثبت نام خود این کتاب ها  را دریافت کنند.

 

وی تصریح کرد: آشنایی بیشتر کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها با سبک زندگی رضوی، در جهت هدف نهایی نهاد مبنی بر ترویج فرهنگ کتابخوانی از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.

 

وی افزود: این مسابقه به شیوه فردی و خانوادگی برگزار می شود و جوایز نفیسی در بخش خانوادگی به صورت مجزا از بخش فردی اهدا خواهد می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز