کارگاه مشترک فیلم کوتاه برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۴۳:۰۰
کد خبر: ۴۲۸۸۶۷
کارگاه مشترک فیلم کوتاه برگزار می‌شود
داود عبدالملکی از برگزاری کارگاه یک‌روزه فیلم کوتاه، با همکاری واحد فیلسمازی حوزه هنری استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، داود عبدالملکی مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان در این باره گفت: با هدف ایجاد تعامل، تبادل تجربههای سینمایی و زمینه سازی تولید فیلم کوتاه مشترک، کارگاه یک‌روزه فیلم کوتاه با حضور هنرمندان و فیلمسازان استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این نشست که با حضور فیلمسازانی نظیر زانیار لطفی، توفیق امانی، تیمور قادری، سالم صلواتی، سامان حسین پور و 7 فیلمساز دیگر استان از کردستان برگزار خواهد شد؛ ضمن بیان تعاریف سینمایی مرتبط با فیلم کوتاه از دیدگاه فیلمسازان جوان، تجارب شخصی هر یک از آن‌ها از پیش‌تولید تا حضور در جشنواره‌ها  بیان می‌شود.

عبدالملکی ادامه داد: در این نشست که با هدف انتقال عینی تجربه هاست و شنیدن نظرات سازنده برگزار خواهد شد، همچنین، نظرات و پیشنهادات آموزشی پیرامون بهبود کیفی آثار و توجه به نگاه حرفه‌ای در تولید فیلم کوتاه مد نظر قرار خواهد گرفت و در ادامه، آثار مطرح این فیلمسازان به نمایش در آمده و مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان گفت: فیلم‌های «آپارتمان مورچه ها»، «هیما» و «اینجا جاده‌ها پایانی ندارند» اثر توفیق امانی؛ «برگ های پاییزی»، «یک هیچ» و «ماهی» از سامان حسین پور، و تعدادی دیگر از فیلم‌های کوتاه هنرمندان کردستان نمایش داده و بررسی خواهد شد.

وی در پایان گفت: این کارگاه یک‌روزه، چهارشنبه 30 تیرماه 1395 ساعت 9 الی 13 و 15 الی 19در محل حوزه هنری استان همدان برگزار خواهدشد و علاقمندان می‌توانند تا 24 تیرماه جهت ثبت‌نام به واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان مراجعه کرده و یا با شماره‌های92- 32517290 تماس حاصل نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز