بازدید ۳۵ هزار نفر از غارعلیصدر همدان در عید فطر

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۵۴:۵۶
کد خبر: ۴۲۸۸۸۰
بازدید ۳۵ هزار نفر از غارعلیصدر همدان در عید فطر
مسعود ملکی گفت: در ایام تعطیلات عید فطر35 هزار نفر از غارعلیصدر همدان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ؛ معاون گردشگری شرکت علیصدر با اعلام مطلب فوق افزود: در سه روز تعطیلات عید سعید فطر 35 هزارنفر گردشگر از سراسر کشور از غار علیصدر بازدید کردند و خدمات ارزنده ای به مسافران داده شد.

وی تصریح کرد: در ایام تعطیلات ساعات کاری کارکنان در غار علیصدر به 20 ساعت در شبانه روز افزایش یافته بود به طوری که قایقرانان دو شیفت برای ارائه خدمات به مسافران فعالیت می کردند.

معاون گردشگری شرکت علیصدر همدان خاطرنشان کرد: غار علیصدر دارای دو مسیر عادی و ویژه می باشد که نرخ بلیط آن به ترتیب 25 هزار و 35 هزار تومان است.

ملکی یادآور شد: علیصدر به عنوان یکی از ظرفیت های قابل توجه گردشگری همدان نیازمند توسعه است به طور که سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند با ایجاد کمپینگ های اقامتی و هتل ها و رستوران های مجلل زمینه توسعه اقتصادی و گردشگری این مکان دیدنی را فراهم کنند.

وی تاکید کرد: غار علیصدر یکی از عجایب طبیعی جهان و نمونه نادری از غارهای آبی قابل قایقرانی در جهان محسوب می شود که هر مسافر و گردشگری را به سوی خود جذب می کند.

وی در آخر گفت: افزایش فضای سبز، سرویس های بهداشتی و ساماندهی خانه مسافر، نیروهای امنیتی و انتظامی، راهنمایی‌ و رانندگی، اکیپ بهداشت و شرکت‌های خدماتی از جمله امکانات فراهم شده برای مسافران و گردشگران است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز