آغاز به‌کار ۱۲ سازمان مردم نهاد در ملایر

۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۰۸:۰۸:۲۴
کد خبر: ۴۳۹۷۷۳
آغاز به‌کار ۱۲ سازمان مردم نهاد در ملایر
رضایی با اشاره به اینکه 12 سازمان مردم نهاد در ملایر آغاز به‌کار می‌کند، گفت: برای کسانی که فکورانه و دردمندانه به مسائل اجتماعی عصر ما نظر می‌کنند، اهمیت و نقش ویژه جوانان در امر توسعه فرهنگی و پیشرفت‌های علمی و صنعتی کاملا روشن و مبرهن است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت :در ایران اسلامی، سیمای واقعی و شفاف انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سازندگی اجتماعی را می‌توان در پرتو تلاش‌ها و مجاهدت‌ها مشاهده کرد.

وی اظهار کرد: هرجا که جوشش و کوشش به ثمر نشسته است، نشانی از حضور گرم و فعال جوانان به چشم می‌خورد.

رضایی ادامه داد: با توجه به سند ملی توسعه ویژه ساماندهی امور جوانان یکی از برنامه‌های سیزده‌گانه سازمان ملی جوانان که یکی از آنها «برنامه شناسایی و تقویت سازمان‌های مردم نهاد مرتبط با امور جوانان» است، جوانان در گروه سنی 14 تا 29 سال را برای تاسیس و صدور پروانه فعالیت با عنوان سازمان‌های مردم نهاد(سمن) تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد جوانان به سازمان‌هایی گفته می‌شود که برای انجام فعالیت و ارائه خدمات داوطلبانه در عرصه‌های تربیتی جوانان با مشارکت جوانان و بر اساس مدیریت جوانان با استناد به موضوع ماده 112 قانون برنامه چهارم توصعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و در اجرای مصوبه شماره 7862 هیئت وزیران فعالیت می‌کند.

وی افزود: در حل برنامه‌های جوانان یکی از برنامه‌های این اداره تاسیس سمن‌ها است بنابراین تشکیل سمن‌ها یک نیاز شهرستانی است و این امر باعث شد تا در راستای برنامه‌های امور جوانان نسبت به تشکیل سمن‌ها برنامه‌ریزی و اقدام شود.

رضایی گفت: با لطف و عنایت خداوند 12 سمن با توجه به نیازها و ضرورتهای جامعه و با تلاشهای نیروی تازه نفس و خلاق امور جوانان این اداره فعالیت خود را شروع نموده اند .

وی در ادامه نقش دادن به جوانان جهت حل مشکلات روز افزون جامعه صنعتی و الکترونیکی کنونی را یکی از الزامات

مسئولین این امر دانست و در همین راستا بود که سمنهای این اداره هدفمند در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر افزود: تاسیس سمن های فضای مجازی ، هنری و ادبی، کار آفرینی ، خانواده و حقوق شهروندی ، ایثار  و شهادت ،علمی ، پژوهشی و رازهای موفقیت و جامعه الکترونیکی در ملایر و سمن های ایثار و شهادت ،و خانواده در شهر های جوکار و سامن  در حال فعالیت می باشند .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز