معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان:

فرسودگی شغلی در کادر درمانی بیش از ۵۰ درصد است

۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۸:۱۸:۳۶
کد خبر: ۴۴۰۲۵۰
فرسودگی شغلی در کادر درمانی بیش از ۵۰ درصد است
رشید حیدری‌مقدم با بیان اینکه فرسودگی شغلی در کادر درمانی بیش از 50 درصد است، گفت: مدیریت نامناسب و استرس‌های شغلی می‌تواند برای افراد مشکل‌ساز باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان در مراسم تکریم و معارفه مدیر مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق‌تخصصی بعثت با بیان اینکه چالش‌های بیمارستان بعثت به عنوان تنها مرکز ترومای غرب کشور متعدد است، از زحمات کارکنان مجموعه بعثت تشکر کرد.

وی افزود: 6 میلیون نفر در زمان مدیریت پیشین ویزیت شدند و این رقم مثالی از استرس و فرسودگی شغلی بالای همکاران مجموعه بعثت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان با قدردانی از زحمات مسؤولان پیشین مرکز آموزشی درمانی بعثت برای توسعه و به‌روز شدن بیمارستان افزود: مرکز آموزش درمانی بعثت با برخورداری از 650 تخت بیمارستانی و 2 هزار نفر پرسنل کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی دارد.

این مسؤول اضافه کرد: برنامه تحول نظام سلامت بیمارستان‌های مراکز استان را با افزایش ضریب اشتغال تخت مواجه کرده است به طوری که فشار و بار کاری به بیمارستان‎های جنرال استان محسوس است.

حیدری‏‎مقدم با اشاره به اینکه طرح تحول نظام سلامت با سرعت زیادی آغاز شد، گفت: تمام تلاش مسؤولان دانشگاه برای کمک به بهبود وضعیت همکاران است اما آنچه مسلم است به اندازه زحمات کارکنان خدمات ارائه نشده است.

وی ادامه داد: موضوع طرح تحول نظام سلامت در دولت تدبیر و امید مورد توجه بوده است و باید با ارزیابی نقاط قوت و ضعف برای سال 96 برنامه‌ریزی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه فرسودگی شغلی در کادر درمانی بیش از 50 درصد است، گفت: مدیریت نامناسب و استرس‌های شغلی می‌تواند برای افراد مشکل‌ساز باشد بنابراین برنامه‌ریزی برای بهبود شرایط جسمی کارکنان و توجه به ورزش آنان بسیار مهم است.

وی با تأکید بر لزوم افزایش فضای تعاملی در مرکز بعثت ابراز امیدواری کرد مدیران در پایان دوران مسئولیت خود بازنده اخلاقی هیچ همکاری نباشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز