فرماندار رزن:

همایش کارآفرینی در رزن برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۱:۴۹:۰۷
کد خبر: ۴۴۴۲۳۴
همایش کارآفرینی در رزن برگزار می‌شود
فتحعلی حسینی گفت: همایش کارآفرینی، شهریورماه سال جاری در شهرستان رزن برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا از رزن، فرماندار رزن در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری رزن از برگزاری همایش کارآفرینی در شهریورماه سال جاری در شهرستان رزن خبر داد و اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش بیان ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در زمینه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه به دنبال همایش تبلیغاتی در رزن نیستم افزود: این همایش با حضور مدیران ارشد استان و شهرستان، یکصد کارآفرین برتر استانی و کشوری و 300 فارغ‎التحصیل بیکار شهرستان برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان رزن با بیان اینکه این همایش به مدت یک روز در دانشگاه پیام نور رزن برگزار خواهد شد؛ در ادامه سخنانش از ایجاد 300 شغل پایدار در سال گذشته توسط کمیته امداد شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای ایجاد این میزان اشتغال بیش از 3 میلیارد تومان هزینه است.

وی در ادامه اشتغال‌های ایجاد شده در کمیته امداد را الگوی بسیار مناسبی برای ایجاد و گسترش فرصت‌های شغلی پایدار برشمرد و گفت: اگر در صنعت بخواهیم این تعداد اشتغال را ایجاد کنیم نیاز به 10 میلیارد تومان اعتبار است.

حسینی ادامه داد: از مجموع طرح‎های صنعتی و واحدهای تولیدی شهرستان رزن که با ظرفیت کم کار می‌کنند با تزریق 518 میلیارد تومان می‌توان بیش از یک‎هزار و 89 شغل در همین حوزه به ظرفیت اشتغال شهرستان اضافه کرد.

پرویز فهیمی مدیر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی هم با بیان اینکه برگزاری پنل‌های تخصصی در زمینه کشاورزی، میراث فرهنگی، صنعت و کارآفرینی از جمله مهمترین محورهای همایش است گفت: در این همایش سیاست‌های کلی و اساسی اقتصادی شهرستان تبیین می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز