بسته شدن پرونده رقابت نمایندگان همدان در المپیک ۲۰۱۶

دست همدانی از مدال کوتاه ماند

۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۷:۲۵
کد خبر: ۴۴۴۹۰۳
دست همدانی از مدال کوتاه ماند
پرونده رقابت نمایندگان همدان در بازی های المپیک 2016 ریو برزیل با ناکامی در کسب مدال بسته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، در این رقابت ها و در رشته تیراندازی، مه لقا جام بزرگ بانوی تیرانداز المپیکی کشورمان در بخش تفنگ سه وضعیت 50 متر زنان مسابقه داد و با 574 امتیاز و عنوان بیست و یکمی در این مرحله از رقابت ها حذف شد.

حمیدرضا زورآوند نیز دیگر ورزشکار المپیکی همدان در ریو برزیل بود و در ماده پیاده روی جایگاه پنجاه و چهارم را کسب کرد.

این رقابت ها با حضور 74 دونده از سراسر دنیا برگزار شد و شرکت کنندگان مسیر 20 کیلومتری را طی کردند که زورآوند با زمان یک ساعت 27 دقیقه و 45 ثانیه در مکان پنجاه و چهارم قرار گرفت.

مه لقا جام بزرگ تیرانداز همدانی نیز برای دومین دوره پیاپی در المپیک حضور داشت و همانند المپیک لندن از رسیدن به مدال بازماند و حمیدرضا زورآوند نیز برای نخستین بار در پیکارهای المپیک حضور یافت و از نگاه کارشناسان عملکرد مطلوبی داشت.

همدان در المپیک 2012 لندن سه نماینده داشت و توانست در مجموع یک مدال نقره در رشته کشتی کسب کند.

استان همدان در المپیک 2004 آتن صاحب یک نشان نقره توسط مسعود مصطفی جوکار در رشته کشتی آزاد شد، در المپیک 2008 پکن با وجود برخورداری از دو سهمیه در رشته کشتی، مقامی کسب نکرد، در المپیک 2012 لندن در سه رشته قایقرانی، تیراندازی و کشتی دارای سه نماینده بود که در نهایت صادق گودرزی مدال نقره این رقابت ها را به دست آورد.

همدان به نسبت دوره قبل با یک سهمیه کمتر در المپیک 2016 حضور یافت و در دست یابی به مدال نیز ناکام بود.

استان همدان هم اکنون در انتظار برگزاری رقابت های پرا المپیک است و دو نماینده در رشته های والیبال نشسته زنان و دو ومیدانی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز