در سالجاری صورت گرفت؛

انجام ۱۲ عملیات امدادرسانی توسط بالگرد جمعیت هلال احمر

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۲:۱۵
کد خبر: ۴۴۵۲۹۲
انجام ۱۲ عملیات امدادرسانی توسط بالگرد جمعیت هلال احمر
عرفی یگانه گفت: 12 مورد عملیات توسط بالگرد امداد و نجات انجام شده همچنین 314 بار آمبولانس این سازمان به صحنه حادثه اعزام و خدمت‌رسانی کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرپرست معاونت جمعیت هلال‌احمر استان همدان اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون 355 عملیات توسط جمعیت هلال احمر استان همدان انجام شده که 216 مورد از آن مربوط به حوادث جاده‌ای و مابقی مربوط به حوادثی نظیر آتش‌سوزی، امداد و نجات کوهستان، سیل‌زدگی، غرق‌شدگی و ... است.

وی با بیان اینکه نیروهای هلال‌احمر در روزهای پایانی هفته و تعطیلات در سد اکباتان کانکس زده و عملیات غریق نجات را انجام می‌دهد، افزود: از ابتدای امسال تا کنون متاسفانه یک نفر غرق شده است.

عرفی‌یگانه ادامه داد: البته حضور نیروهای هلال احمر در محل سد اکباتان از وظایف این سازمان نبوده و این اقدام به صورت خودجوش انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: 12 مورد عملیات توسط بالگرد امداد و نجات انجام شده همچنین 314 بار آمبولانس این سازمان به صحنه حادثه اعزام و خدمت‌رسانی کرده است.

عرفی‌یگانه تصریح کرد: در بخش امداد و نجات کوهستان نیز تا کنون 35 نفر از خدمات این سازمان بهره‌مند شده‌اند.

سرپرست معاونت جمعیت هلال احمر استان از کاهش حوادث جاده‌ای طی چند ماه اخیر خبر داد و اظهار کرد: از 216 مورد حوادث جاده‌ای، 144 مورد به بیمارستان انتقال پیدا کرده و 78 نفر سرپایی درمان شده‌اند.

وی از کاهش میانگین زمان حضور در صحنه حوادث خبر داد و افزود: این مدت زمان از پنج دقیقه و 58 ثانیه به پنج دقیقه و 46 ثانیه کاهش یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز