به مناسبت روز همدان

هنرمندان همدان و ایران به مصاف هم می روند

۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۸:۲۶:۲۸
کد خبر: ۴۴۶۳۷۰
هنرمندان همدان و ایران به مصاف هم می روند
به مناسبت روز همدان یک دیدار خیرخواهانه بین دو تیم هنرمندان کشور و تیم هنرمندان همدان در ورشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، روز همدان بهانه‌ای شد تا هنرمندان استان همدان برای حمایت از درمان کودکان سرطانی و بیماران صعب‌العلاج به دنبال یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی هنرمندان کشور باشند.

تیم هنرمندان همدان ابتدا تمرینات خود را از دو ماه گذشته شروع کردند و از همان ابتدای راه نیز با بی‌مهری‌های زیادی مواجه شدند تا جایی که چندین بار به دنبال لغو بازی شدند.

اما نفس و نیت کار خیر بود و همین امر باعث شد تا انگیزه آنها دوچندان شود و هر بار محکم‌تر به دنبال برگزاری این بازی باشند.

شرایط برای تیم هنرمندان همدان بسیار سخت بود و حتی در روزهای اول لباس تمرینی و توپ در اختیار نداشتند، اما شاگردان بابک صمدیان برای یک کار خیر استوار ماندند تا هر طور که شده این بازی را برگزار کنند.

حسن رمضانی بازیگر برنامه طنز لیمو ترش که استارت این کار را زده بود به عنوان سرپرست برای پیگیری، تلاش‌های زیادی کرد و با هزاران سختی و کمبود‌ها، استان همدان را آماده میزبانی این بازی کرد.

بلیت این بازی از پنج هزار تومان می‌باشد تا خیرینی که برای تماشای بازی به ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج می‌روند، ضمن دیدن هنرمندان محبوب همدان و کشور، به درمان کودکان سرطانی و صعب‌العلاج نیز کمک کنند.

این بازی به صورت زنده از شبکه استانی همدان با گزارش جواد خیابانی پخش خواهد شد تا مردم شهرستان‌های دیگر از دیدن هنرمندان محبوب کشور در استان همدان محروم نشوند.

امیدواریم که مردم خیر و ورزش دوست شهرستان همدان برای کمک به درمان کودکان سرطانی و صعب‌العلاج به دیدن این بازی بیایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز