فرمانده سپاه ناحیه ملایر

برگزاری بیش از ۱۶۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در ملایر

۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۱:۵۲:۳۵
کد خبر: ۴۵۶۴۷۱
برگزاری بیش از ۱۶۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در ملایر
داوود ابراهیمی‌رادگفت: همزمان با فرارسیدن سی و ششمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیش از 160 برنامه در ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرمانده سپاه ناحیه ملایرضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس بزرگترین سند اثبات شجاعت و اعتقاد ملت ایران در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌هاست.

وی با بیان اینکه نسل امروز باید با ناگفته‌‌های جنگ و شجاعت، ایثار و فداکاری ایثارگران و شهدا آشنا شوند، گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش‌‌های هشت سال جنگ تحمیلی برای نسل جوان است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه همه ساله همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌‌های مختلفی در سراسر کشور برگزار می‌شود، از اجرای 168 برنامه در ملایر خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌ها در سطح شهرستان و با همکاری دیگر دستگاه‌ها و نهادها برگزار می‌شود.

‌وی با تأکید بر اجرای برنامه‌های منسجم و تأثیرگذار گفت: غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با امام جمعه و مسئولان، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی ازجمله برنامه‌های ما در هفته دفاع مقدس در ملایر است.

ابراهیمی‌راد رژه موتور سواران بسیجی، همایش پیاده‌ روی خانوادگی، حضور راویان دفاع مقدس در مساجد و اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در پایگاه‌های بسیج را از دیگر برنامه‌های این هفته در ملایر برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری نشست‌های بصیرتی در حوزه‌های مقاومت بسیج خبر داد و گفت: این نشست‌ها با موضوعات مختلف در راستای بصیرت‌افزایی جوانان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

وی همچنین به مزی شدن شهر به تصاویر شهدا در هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: تصاویر یک‌هزار و 100 شهید شهرستان ملایر در سطح شهر ملایر نصب می‌شود.

ابراهیمی‌راد از برگزاری یادواره یک‌هزار و 100 شهید شهرستان ملایر همزمان با هفته دفاع مقدس نیز خبر داد و گفت: این یادواره در روز اول مهرماه سال جاری با سخنرانی سردار یزدانی و سردار آذرنوش و مداحی حاج صادق آهنگران و با حضور گسترده مردم در سالن الغدیر این شهر برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز