عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان همدان

۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۸:۲۰
کد خبر: ۴۶۴۳۱۹
عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان همدان
عاطفه زارعی از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان به مناسبت روز جهانی کودک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان به مناسبت روز جهانی کودک خبر داد و افزود: عضویت در تمام کتابخانه‌های عمومی استان روز شنبه 17 مهرماه مصادف با روز جهانی کودک به صورت رایگان انجام خواهد شد.

وی گفت: عموم مردم استان می‌توانند با در دست داشتن مدارک و تکمیل فرم مربوطه و مراجعه حضوری در کتابخانه‌های عمومی استان همدان نسبت به عضویت اقدام کنند.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان به برگزاری نمایشگاه کتاب کودک در کتابخانه‌های عمومی استان در هفته کودک اشاره کرد و افزود: نمایش فیلم در بخش کودک کتابخانه‌ها و اهدا بسته‌های فرهنگی به کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های هفته کودک در استان است.

وی با اشاره به بازدید دانش‌آموزان مدارس از کتابخانه‌ها گفت: برگزاری جلسات قصه‌گویی، اجرای مسابقه نقاشی، شعرخوانی، برگزاری جلسات نقد کتاب، برگزاری نشست کتاب‌خوان و... از دیگر برنامه‌های روز جهانی کودک در کتابخانه‌های عمومی استان است.

زارعی با بیان اینکه همزمان با هفته جهانی کودک کتاب‌های مرجع و شاخص حوزه کودکان توسط کتابداران کتابخانه‌های عمومی معرفی می‌شوند، خاطرنشان کرد: طراحی و تهیه روزنامه دیواری توسط کودکان، تجلیل از برندگان مسابقات نقاشی از دیگر برنامه‌های روز جهانی کودک است.

وی فراگیری علم و دانش را عاملی برای رشد، پویایی و تعالی جامعه دانست و افزود: زیربنای شخصیت انسان در سالهای اول زندگی پایه‌گذاری می‌شود و آموخته‌های این دوران، تاثیر عمیقی بر آینده زندگی فرد دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با تاکید به مطالعه گفت: مطالعه صحیح زمینه‎ساز تفکر و خلاقیت کودکان و نوجوانان است و باعث پویایی آنها می‌‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز