رییس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورای شهر همدان:

شناسایی آسیب های محلات شهر از رویکردهای مهم شورا است

۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۱:۴۸
کد خبر: ۴۶۶۲۳۳
شناسایی آسیب های محلات شهر از رویکردهای مهم شورا است
طبی مسرور گفت : آسیب شناسی امور به صورت تخصصی شهری از رویکردهای مهم شورای دور چهارم بوده و در همین راستا مدیریت نواحی در مناطق شهرداری شکل گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ، رییس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در جلسه کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورا که پیرامون بررسی مسایل عمرانی محلات شهر با حضور معتمدین محلات برگزار شد ضمن تسلیت ایام محرم و نیز تبریک هفته نیروی انتظامی ، روز جهانی معلم و روز دامپزشکی اظهار کردند : هدف از تشکیل این جلسه شناسایی نیازمندیهای مناطق از نظر مباحث معماری شهرسازی فنی عمرانی بوده که به موقع در تدوین بودجه سال 95 جهت اجرا به همراه اولویت بندی به تصویب برسد.

طبی مسرور با بیان اینکه شورای اسلامی شهر همدان از پیشنهادات و نظرات شهروندان و صاحب نظران در ارائه بهتر خدمات استقبال می کند افزود : معتمدین محلات در ارائه نظرات و مطالبات شهروندان به شورا و شهرداری نقش بسزایی را ایفا می کنند و لازم است ارتباط دو سویه ای بین مدیریت شهری و معتمدین ایجاد شود.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توانمندسازی مناطق حاشیه نشین شهرها اضافه کرد : در پیروی از منویات رهبری ارائه خدمات بهینه و بهنگام با صرفه جویی در هزینه ها حائز اهمیت است چرا که در غیر اینصورت اقدامات تاثیر مطلوبی به دنبال نخواهد داشت.

رییس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورای شهر همدان به طرح تفصیلی سالهای گذشته اشاره کرد و گفت : در این طرح نیازهای شهر به صورت واقعی دیده نشده است و سعی شورای چهارم بر این است تا در تدوین طرح تفصیلی جدید ضمن آسیب شناسی طرح تفصیلی جاری نقاط قوت و ضعف شناسایی و با نظر سنجی مناسب سعی در اجرایی نمودن طرح تفصیلی جدید بعنوان بالاترین رسالت حوزه مدیریت شهری باشیم.

حمیدرضا طبی مسرور عدم توجه به اسناد عادی و غیر رسمی ،به تراکم و سرانه های خدماتی، تجاری، عمومی و مسکونی، لکه های سبز هکتاری غیر نواری و تامین هزینه اجرایی طرح را از جمله مشکلات و معضلات طرح تفصیلی گذشته دانست و یادآور شد مجموعه این معضلات باعث شده در بسیاری از مواقع شورا و شهرداری نتواند به درستی و شایسته طرح تفصیلی را اجرایی نماید و پاسخگوی شهروندان باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز