آغاز کارگاه مربیگری درجه سه دوچرخه سواری کشور در همدان

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۳:۲۰
کد خبر: ۴۶۶۸۳۸
آغاز کارگاه مربیگری درجه سه دوچرخه سواری کشور در همدان
کارگاه مربیگری درجه سه دوچرخه سواری کشور زیر نظر مدرس فدراسیون در همدان برپا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرپرست برگزاری کلاس مربیگری در همدان گفت: در این دوره کلاس مربیگری 20 نفر از استان های همدان، تهران، خوزستان، لرستان، کردستان و مازندران زیر نظر محسن سلگی مدرس و رئیس کمیته آموزش فدارسیون دوچرخه سواری کشور به میزبانی سالن آموزش ورزشگاه شهدای قدس این شهر در حال آموزش هستند.

پویا میهمی اظهار کرد: در این کلاس مربیگری که به مدت چهار روز در همدان دایر شده است، جدیدترین فنون رشته های مختلف دوچرخه سواری به شرکت کنندگان ارائه می شود.

وی اضافه کرد: این کارگاه مربیگری برای نخستین بار در سال های اخیر در همدان برپا شده است و شرکت کنندگان در دو بخش تئوری و عملی آموزش های مربیگری دوچرخه سواری را فرا می گیرند.

 وی افزود: در پایان این کارگاه مربیگری قرار است از شرکت کنندگان آزمون گرفته شود و افراد قبول شده در آزمون تئوری و عملی مدرک مربیگری درجه سه دوچرخه سواری دریافت می کنند.

میهمی پیشرفت های صورت گرفته در رشته دوچرخه سواری را از عوامل گرایش مطلوب علاقه مندان به مربیگری عنوان کرد و گفت: هیات دوچرخه سواری استان در دو سال گذشته موفقیت های خوبی را در عرصه های قهرمانی کسب کرده است.

در پایان این کلاس مربیگری به نفرات قبول شده در آزمون مدرک درجه سه اعطا می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز