سرمربی تیم شهرداری همدان

داور مانع پیروزی شهرداری همدان برابر شاهین بوشهر شد

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۸:۲۷:۵۵
کد خبر: ۴۷۲۵۵۵
داور مانع پیروزی شهرداری همدان برابر شاهین بوشهر شد
هادی گل محمدی گفت: داور در لحظه های پایانی بازی با لحاظ کردن وقت اضافه بیش از حد مانع پیروزی این تیم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازهمدان، سرمربی تیم فوتبال دسته دومی شهرداری همدان پس از تساوی 2 بر 2 تیمش در برابر شاهین شهرداری بوشهر افزود: با وجود ارائه بازی قابل قبول این تیم در مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر اگر داور وقت اضافه بازی را بصورت صحیح لحاظ می کرد می توانستیم برنده میدان باشیم.

وی بیان کرد: برای این بازی آنالیز خوبی از تیم حریف داشتیم و همین امر باعث شناخت کافی بازیکنان نسبت به نقاط ضعف و قوت تیم شاهین شهرداری بوشهر شد.

گل محمدی یادآور شد: دو گلی که به ثمر رسید در نتیجه اشراف به نقاط ضعف تیم حریف رقم خورد.

وی گفت: هواداران شاهین بوشهر چنانچه در ادامه بازی ها مانند این بازی داور را تحت تاثیر فشارهای خود قرار دهند تیم آنها با مشکل مواجه می شود.

گل محمدی ادامه داد: امسال شهرداری همدان تیم جوانی را روانه مسابقه ها کرده و با این جوانان باانگیزه مدعی صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور هستیم.

وی ادامه داد: مدیریت باشگاه نیز امکانات و شرایط لازم را برای صعود تیم فراهم کرده از این رو هدف صعود به دسته یک فوتبال کشور را بطور جدی دنبال می کنیم.

گل محمدی در ارتباط با دیدار آینده تیمش نیز گفت: در هفته هشتم بازی ها به مصاف تیم شاهین توسعه کیش می رویم و امیداوریم از این بازی بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنیم.

با این تساوی شاهین بوشهر 11 امتیازی و شهرداری همدان 12 امتیازی شد و این دو تیم به ترتیب در رده های سوم و چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز