انجام بیش از ۴۰۰۰ مورد مشاوره در بهزیستی همدان

۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۱:۴۵:۱۵
کد خبر: ۴۷۳۸۳۷
انجام بیش از ۴۰۰۰ مورد مشاوره در بهزیستی همدان
امیر کوکاییان از انجام 4 هزار و 83 مورد مشاوره در مراکز مشاوره و صدای مشاوره بهزیستی همدان در مدت نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون پیشگیری و امور فرهنگی بهزیستی همدان در خصوص آمار مشاوره‌های بهزیستی استان اظهار کرد: در مراکز مشاوره و صدای مشاوره بهزیستی در نیمه نخست امسال 4 هزار و 83 مورد مشاوره انجام شده که بنابر مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 3.98 درصد افزایش داشته است.

وی در خصوص مشاوره در محیط‌های مختلف افزود: مشاوره‌های بهزیستی در محیط‎های مختلف در راستای مهارت‌های زندگی، خانواده و مشاوره‌های پیش از ازدواج انجام می‌شود.

 معاون پیشگیری و امور فرهنگی بهزیستی استان همدان ادامه داد: 3 هزار و 400 نفر در خصوص مشاوره در زمینه مهارت‌های زندگی، 3 هزار و 650 نفر در زمینه مشکلات خانواده و 2 هزار و 109 نفر نیز در نیمه نخست امسال در خصوص کلاس‌های آموزشی قبل از ازدواج مورد مشاوره قرار گرفته‌اند.

وی در خصوص خدمات مرکز خانه سلامت روان بهزیستی همدان نیز گفت: این مرکز در 6 ماهه نخست امسال 6 هزار و 21 نفر را در زمینه مشاوره اولیه در حاشیه شهرها زیر پوشش قرار داده که نرخ رشد این مرکز نسبت به نیمه نخست سال گذشته 1.39 درصد رشد داشته است.

کوکاییان در مورد نرخ رشد مشاوره‌های پیش از ازدواج، خانواده و آموزش مهارت‌های زندگی در بهزیستی همدان یادآور شد: این آموزش‌ها سال‌هاست در محیط‌های شهری، روستایی، مهد کودک‌ها و محیط‌های کاری توسط بهزیستی همدان انجام می‌شود.

وی گفت: در بخش مشاوره پیش از ازدواج 4.61 درصد، مشاوره خانواده 2.27 درصد و در بخش آموزش مهارت‌های زندگی نیز 1.48 درصد نرخ رشد نسبت به 6 ماهه مشابه سال گذشته گزارش شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز