شهردار همدان خبر داد:

ارائه خدمات شهری شهرداری همدان در ناحیه ۲ کربلا

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۰:۲۳
کد خبر: ۴۷۴۲۱۴
ارائه خدمات شهری شهرداری همدان در ناحیه ۲ کربلا
رسولی با بیان اینکه خدمات شهری این شهرداری در ناحیه 2 کربلا ارائه می‌شود، گفت: امشب تعدادی از نیروها برای تحویل ناحیه 2 برای ارائه خدمات به کربلا اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، شهردار همدان در جلسه ستاد اربعین حسینی با بیان اینکه شهرداری مسؤولیت کمیته خدمات شهری را در سه حوزه بر عهده دارد، اظهار کرد: در حوزه خدمات شهری کربلا نیز سال گذشته خدماتی از قبیل پاکسازی توسط شهرداری ارائه شد.

وی با تأکید بر اینکه امسال نیز شهرداری در بحث ارائه خدمات در کربلا ورود می‌کنیم، گفت: امسال با افزایش 5 دستگاه و وجود 15 دستگاه 15 دستگاه پرس زباله، مزدای دو کابینه، سه دستگاه کامیون و 60 نیروی انسانی خدمات در کربلا ارائه می‌شود.

شهردار همدان ارائه خدمات سال گذشته را در شهرداری ناحیه 2 کربلا دانست و بیان کرد: امشب نیز تعدادی از نیروها برای تحویل ناحیه 2 برای ارائه خدمات به کربلا اعزام می‌شوند.

وی به ارائه خدمات در حوزه دوم در مرز مهران اشاره کرد و افزود: چهار دستگاه ماشین آتش‌نشانی، چهار دستگاه ماشین پرس زباله، یک پروژکتور نوری و 60 دستگاه اتوبوس امسال برای انتقال زائران فعال خواهند بود.

رسولی حوزه شهری را مهمترین حوزه در ستاد اربعین حسینی دانست و تصریح کرد: فضاسازی انجام خواهد شد و چهار موکب در سطح شهر همدان با هماهنگی شهرداری فعال خواهند بود.

وی با اشاره به ساخت سرویس بهداشتی در پارک فدک، ادامه داد: سال گذشته خدمات ویژه با حضور یک‎هزار و 400 دستگاه اتوبوس از استان تهران، 150 دستگاه اتوبوس از استان خراسان و 90 دستگاه اتوبوس از استان البرز به زائران ارائه دادند که امسال این تعداد افزایش خواهد یافت.

شهردار همدان خاطرنشان کرد: این اتوبوس‌ها در مسیر اعزام به مرز در همدان سوخت‌گیری شده و خدمات دریافت می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز