آمادگی ناوگان های حمل و نقل استان همدان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۲:۴۶
کد خبر: ۴۷۴۳۵۷
آمادگی ناوگان های حمل و نقل استان همدان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین
وحید سخائیان گفت: ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای همدان با تمام توان خود به زائران کربلای معلی خدمت رسانی می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرپرست اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار کرد: امسال همانند سنوات گذشته این مجموعه در بحث اربعین به ویژه حمل و نقل فعالیت ویژه‌ای دارد.

 

وی با بیان اینکه کمیته های ستاد اربعین حسینی در همدان تشکیل شده است، افزود: کمیته حمل و نقل و سوخت بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان محول شده است.

 

وی تصریح کرد: هلال احمر، امداد خودرو، گاز، برق، مخابرات، اورژانس، سازمان پایانه های شهرداری، پلیس راه، اداره راه ، مجتمع های خدماتی رفاهی و انجمن های صنفی شرکت های مسافربری زیر مجموعه کمیته سوخت و حمل و نقل هستند.

 

سرپرست اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تصریح کرد: تا کنون دو جلسه در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی با حضور اعضای کمیته های سوخت و حمل و نقل تشکیل شده است.

 

سخائیان از اعلام آمادگی ناوگان های حمل و نقل استان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین خبرداد و ابراز داشت: ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای همدان با تمام توان خود به زائران کربلای معلی خدمت رسانی می کند.

 

وی اظهار کرد: همدان به عنوان استان معین برای کمک به استان ایلام معرفی شده است و به همین منظور ناوگان های حمل و نقل عمومی استان وظیفه انتقال و جا به جائی زائران حسینی به مرز مهران را دارند.

 

وی در خصوص نرخ مصوب ناوگان های عمومی زائران از استان همدان به مرز مهران، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ستاد اربعین استان هیچ گونه نرخ گذاری را به این مجموعه اعلام نکرده است و به محض اعلام نرخ مصوب کمیته حمل و نقل ستاد اربعین به شرکت های مسافربری اعلام خواهد کرد.

 

سخائیان با بیان اینکه ستاد اربعین کشوری نظارت و کنترل بر نرخ مصوب اتوبوس ها برای جا به جائی زائران در مرز مهران را دارد، گفت: خوشبختانه در طی سنوات گذشته شرکت های مسافربری و رانندگان ناوگان های حمل و نقل عمومی هیچ گونه وجه اضافی از زائران دریافت نکردند چرا که گزارشی مبنی بر تخلف اینگونه موارد به اداره کل گزارش نشده است.

 

سرپرست اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه طی سال های گذشته ترمینال مسافربری استان در ایام اربعین هیچ گونه خدماتی به سایر مسافران ارائه نمی داد، افزود: این در حالیست که امسال ترمینال مسافربری استان تعدادی از ناوگان های حمل و نقل عمومی را به صورت محدود در اختیار سایر مسافران قرار می دهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز