اجرای طرح مشکاة و بشری در همدان با هدف کاهش آسیب‎های اجتماعی

۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۴:۲۷
کد خبر: ۴۷۴۷۲۵
اجرای طرح مشکاة و بشری در همدان با هدف کاهش آسیب‎های اجتماعی
لیدا خلیلی با اشاره به اجرای طرح مشکاة و بشری در همدان با هدف کاهش آسیب‎های اجتماعی اظهار کرد: این طرح سه سال است در آموزش و پرورش همدان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مشاور امور بانوان در همدان در کارگروه بانوان و خانواده استانداری همدان با اشاره به اجرای طرح مشکاة و بشری در همدان با هدف کاهش آسیب‎های اجتماعی اظهار کرد: در طرح مشکاة 450 نفر را تحت پوشش قرار دادیم که سه سال است این طرح در آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه جمعیت هدف ما در طرح مشکاة پایه هفتم دوره متوسطه اول است؛ این طرح را زمینه ارتقای مهارتی ارتباطی والدین با دانش‎آموزان دانست و با اشاره به استقبال صد‌درصدی از آن گفت: این طرح در دو منطقه از همدان و دو شهر نهاوند و ملایر برگزار شد.

مشاور امور بانوان در همدان گفت: در طرح بشری نیز بهبود وضعیت دانش‌آموزان دختر در مدارس شبانه‎روزی با محور محرومیت‎زدایی انجام می‎شود که 600 دانش‌آموز از این افراد را با والدین آنها پوشش دادیم.

وی با بیان اینکه 13 منطقه را با این طرح توانستیم پوشش دهیم، افزود: اعتبار اختصاصی از سوی نهاد ریاست جمهوری برای این طرح، 7 میلیون و 200 هزار تومان بوده که آموزش و پرورش هم کمک‌هایی کرده است.

مشاور امور بانوان در همدان اظهار کرد: جمعاً حدود 10 میلیون تومان برای اجرای این طرح در استان همدان هزینه شده است.

وی از چاپ یک‌هزار و 200 جلد جزوه آموزشی در این حوزه خبر داد و از رضایت صد‌درصدی افراد از اجرای این طرح سخن به میان آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز