مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای کشور اعلام کرد :

توزیع بیش از ۵ میلیون تن آسفالت در سطح کشور

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۲:۰۳:۵۰
کد خبر: ۴۷۵۴۸۷
توزیع بیش از ۵ میلیون تن آسفالت در سطح کشور
حیدر مطاعی اعلام کرد ، بیش از ۵ میلیون تن آسفالت با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در سطح کشور توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،‌ مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی راهداری زمستانی که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، با اشاره به اینکه تاکنون وجهی برای پرداخت مبلغ خریداری آسفالت به راهداری پرداخت نشده، گفت: 5 و نیم میلیون تن آسفالت با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان در سطح کشور توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه  یک هزار و 300 میلیارد تومان بودجه سازمان راهداری می باشد، افزود: با گذشت 8 ماه از سال جاری اعتبارات این بخش از سوی دولت تخصیص نیافته است و  این در حالیست که اکیپ های راهداری با تمام توان به دنبال ارائه خدمات مطلوب به مردم هستند.

 

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی و با توجه به تنگناهای اعتباری که در کشور وجود دارد ایمنی راهها یکی از اولویت های مهم است و با وجود فصل سرما و عملیات راهداری باید به این مهم توجه شود و در صورت بی توجهی به این موضوع همه ما در برابر تصادفات و تلفات جاده ای مسئول هستیم.

 

مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، از اعلام آمادگی تمامی پایگاه های راهداری برای اجرای طرح زمستانی خبر داد و اظهار داشت: باید تدابیر لازم برای عملیات راهداری در طرح زمستانی اندیشیده شود به طوری که اقدامات مناسب در راه های استان تا قبل از بارش برف باید انجام شود.

 

مطاعی با اشاره به همکاری و تعامل راهداری و پلیس راه در طرح زمستانی، خاطرنشان کرد: علیرغم این که  هدایت و کنترل ترافیک در برف و کولاک برعهده پلیس راه می باشد، اکیپ های راهداری همیشه تمام تلاش خود را در عملیات بازگشایی راه ها در نقاط کولاک خیز و برف گیر به کار گرفتند.

 

وی، مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان را در بین سایر استان های کشور مثال زدنی دانست و گفت: اقدام به موقع راهدارها در محورها و خدمت شایسته به مردم از ویژگی های بارز راهداری این استان است.

 

احمدی جمشیدی، مشاور معاون راهداری کشور نیز گفت: سازمان راهداری استان ها باید آمادگی کامل برای اجرای طرح زمستانی را داشته باشند چرا که نقطه آسیب پذیر در فصول سرد سال راه ها می باشد.

 

وی با بیان اینکه طرح زمستانی تا 15 فروردین سال آتی ادامه دارد، افزود: امیدوارم تمام راهدارها تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مردم تا پایان طرح زمستانی به کار بگیرند.

 

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه های راهدارها مطالبات و قراردادهای نیروهای انسانی و کارگران حجمی است که با تحقیق های انجام شده 5 مدل قرارداد برای نیروهای راهداری در کشور های اروپایی بررسی و عملیاتی خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز