عضو شورای شهر همدان:

تغییر نام تالار قرآن خلاف اساسنامه است

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۰۸:۰۲:۰۷
کد خبر: ۴۷۵۸۲۶
تغییر نام تالار قرآن خلاف اساسنامه است
علی اکبری نظری تغییر نام تالار قرآن همدان را خلاف اساسنامه دانست و گفت: تغییر نام تالار قرآن با تلاش رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، عضو شورای شهر همدان اظهار داشت: صبح امروز در صحن شورای شهر همدان مسئله تغییر نام تالار قرآن به مرکز همایش‌های بین‌المللی همدان مطرح شده و در نهایت با تلاش رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان این موضوع مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز از ابتدا با نام تالار قرآن در شهر همدان شناخته شده است گفت: نام این مرکز در اساسنامه تالار قرآن و عترت همدان نام‌گذاری شده و تغییر نام آن در این برهه خلاف اساسنامه است.

نظری با بیان اینکه قرار بود نام این مرکز تالار قرآن و عترت(مرکز همایش‌های بین‌المللی همدان) باشد تصریح کرد: پیشنهاد تغییر نام تالار قرآن در کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان مطرح شده و واژه قرآن و عترت از نام این مرکز حذف شده است.

وی با بیان اینکه این مجتمع مرکز همایش‌های بین‌المللی قرآنی بوده و باید از ابتدا به مصوبه‌های شورای شهر در زمینه تالار قرآن مراجعه کنند اظهار داشت: مصوبه‌های دور دوم شورای شهر همدان مبنی بر نام‌گذاری این مرکز به تالار قرآن و عترت وجود دارد.

عضو شورای شهر همدان با اشاره به اینکه این مرکز برای برگزاری مراسم‌های قرآنی در نظر گرفته شده است گفت: در آینده به دنبال برگزاری کنسرت در این مرکز هستند که با اساسنامه آن مغایرت دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز