برگزاری سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای درمدرسه ابتدایی پویندگان راه دانش

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۲۱:۳۰
کد خبر: ۴۷۷۱۰۹
برگزاری سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای درمدرسه ابتدایی پویندگان راه دانش
در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به امر استعدایابی ورزشی سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای درمدرسه ابتدایی پویندگان راه دانش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهدای ورزشکار و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به امر استعدایابی ورزشی با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره آموزش و پرورش ناحیه دو همدان مراسم افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه درمدرسه ابتدایی پویندگان راه دانش برگزار شد.

 در این مراسم دانش آموزان با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و تصاویر شهدای مدافع حرم نسبت به اجرای رژه در قالب تیم های ورزشی اقدام نمودند.

همچنین دانش آموزان حاضر با روشن کردن مشعل المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، به اجرای حرکات نمایشی ورزشی پرداختند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در این مراسم گفت : در جهت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و با پیشنهاد اداره کل سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به نام ویاد شهدای مدافع حرم نامگذاری گردید.

وی ادامه داد:امیدواریم با انجام این مهم توانسته باشیم قدمی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداشته  و یاد و خاطر شهدا را زنده نگه‌داریم.

 سلیمانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی  آموزش و پرورش ناحیه 2 ضمن قدر دانی وتشکر از زحمات مدیران و تمامی عوامل این دو آموزشگاه  بیان داشت: شناسایی استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان، یکی از اهداف المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای است.وی همچنین گفت: المپیادهای درون مدرسه ای زیربنای توسعه ورزش قهرمانی کشور است.

  گفتنی است در این المپیاد ورزشی دانش‌آموزان در ۱۰ رشته ورزشی فوتبال، والیبال، تنیس روی میز، طناب‌کشی، بسکتبال و بازی‌های بومی و محلی رقابت می‌کنندوتا پایان اردیبهشت ماه96 ادامه خواهد داشت.

در این مراسم رشیدی دبیر کمیته ترویج فرهنگ و شهادت و صحرایی رئیس اداره ورزش ناحیه دو آموزش و پرورش همدان نیز حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز