ثبت نام ۱۶ هزار نفر همدانی در پیاده روی اربعین

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۸:۰۷:۱۰
کد خبر: ۴۷۸۴۸۵
ثبت نام ۱۶ هزار نفر همدانی در پیاده روی اربعین
حجت الاسلام محمد نقدی اظهار کرد: زائران حتما برای رفتن به زیارت اربعین ویزا بگیرند و بدانند بدون ویزا تردد به کربلا امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسئول نهاد نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در غرب کشور در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه زائران اربعین از بیان سخنان فرقه آمیز بپرهیزند، گفت: زوار حسینی باید  اقتدار و میزبانی ملت عراق را حفظ کنند.

 

وی با بیان اینکه 16 هزار از همدان در سامانه سماح ثبت نام کردند، افزود: در روایت آمده که زیارت قبر امام حسین(ع) برای همه کسانی که به امامت امام حسین(ع) اقرار می‌کنند واجب است.

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر حفظ وحدت و حفظ میزبانی مردم عراق در اربعین حسینی تاکید کرده است، تصریح کرد: زائران اربعین باید در سفر اربعین حسینی باید جنبه معنوی داشته باشند و همواره ملت عراق را میزبان و خود را مهمان بدانند.

 

حجت الاسلام نقدی ، تنها رمز موفقیت شیعه را پیروی از معصوم دانست و اظهار داشت: اقامه نماز اول وقت،  اخلاق حسینی و عمل به دستورات اسلام در حرکت خودجوش مردمی باید برپا شود .

 

وی گفت: زیارت اربعین یک حرکت انسانی و الهی است و پیروان همه فرقه ها ، مذاهب و مکاتب به زیارت اربعین می روند و بزرگان همه ادیان مقام امام حسین(ع) را تکریم می کنند.

 

وی افزود: یک هزار و 452 ستون در مسیر نجف تا کربلا وجود دارد و زائران حسینی در طی سه روز پیاده روی معمولی به کربلا می رسند.

 

مسئول نهاد نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در غرب کشور تصریح کرد: هم اکنون ما در دهکده جهانی زندگی می کنیم و حرکت عظیم میلیونی و اخبار در تمامی جهان رصد می شود .

 

حجت الاسلام نقدی ابراز کرد: زائران حتما برای رفتن به زیارت اربعین ویزا بگیرند و بدانند بدون ویزا تردد به کربلا امکان پذیر نیست و امکانات لازم را به همراه داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز