فوت ۱۵ زائر حسینی در محورهای همدان

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۴:۲۱
کد خبر: ۴۸۴۸۳۹
فوت ۱۵ زائر حسینی در محورهای همدان
سرهنگ رضا عزیزی اظهار کرد: با توجه به ایام اربعین حسینی روزانه ۳۴۵ هزار خودرو در جاده های استان همدان تردد می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس پلیس راه استان همدان گفت: روزانه 213 هزار تردد خودرو در محورهای استان همدان صورت می گرفت که با توجه به افزایش عبور زائران ابن آمار به 345 هزار تردد رسیده است.

 

وی افزود: روزانه در محور همدان- کرمانشاه 345 هزار و 500 تردد انجام می شد که در ایام اربعین به 39 هزار و 500 مورد رسیده است.

 

وی تصریح کرد: همچنین در محور همدان- تهران روزانه 11 هزار و 500 خودرو تردد داشتند که در پیک ایانم اربعین این آمار به 41 هزار و 500 تردد رسیده است.

 

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه زائران استان های قم و اراک از محور نهاوند عبور می کنند، اظهار داشت: روزانه 32 هزار خودرو از این محور تردد می کنند.

 

سرهنگ عزیزی از افزایش 20 درصدی تصادف ایام اربعین در محورهای همدان نسبت به سال گذشته خبرداد و خاطرنشان کرد:  طی ایام اربعین امسال 15 نفر زائر در محورهای همدان تصادف و منجر به فوت آنان شدند و سه نفر از کشته شدگان بومی استان بودند.

 

وی گفت: خستگی و خواب آلودگی رانندگان منجر به انحراف خودرو از مسیر اصلی و واژگونی خودرو می شود که خانواده های زائران باید آنان را تشویق به استراحت 7 ساعته در مرز کنند.

 

وی ابراز داشت: عمده ترین تصادفات ناشی از خواب آلودگی در ساعات 14 تا 17 و  1 بامداد تا 6 صبح رخ می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز