مدیرعامل ستاد دیه استان همدان

آزاد شدن۱۳۱ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد در استان همدان

۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۸:۰۷:۰۸
کد خبر: ۴۸۶۰۶۱
آزاد شدن۱۳۱ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد در استان همدان
یدالله روحانی‌منش گفت: ۱۳۱ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد این استان با مبلغ بدهی بیش از ۹۷ میلیارد و ۳۰۷ میلیون ریال از بند زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اظهار داشت: در هشت ماهه امسال 131 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان همدان با مبلغ کل بدهی بیش از 97 میلیارد و 307 میلیون ریال که از این افراد تعداد 21 نفر دارای محکومیت‌های دیه و تعداد 115 نفر محکومیت‌های مالی و مهریه و نفقه بودند با مساعدت ستاد دیه آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی با بیان اینکه از بین افراد مورد مساعدت تعداد 125 نفر مرد و 6 نفر زن بوده‌اند گفت: در ارتباط با شرکت‌های بیمه و پیگیری‌های به عمل آمده مبلغ 9 میلیارد و 964 میلیون ریال از طریق شرکت‌های بیمه به منظور مجموع تصادفات پرداخت شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان بیان کرد: با ارسال پرونده‌های دیه واجد شرایط به صندوق تأمین خسارت‌های بدنی نیز مبلغی بیش از 7 میلیارد و 150 میلیون ریال دریافت شد که تعدادی از مددجویان از این طریق آزاد شدند.

وی با بیان اینکه مبلغ 11 میلیارد و 758 میلیون ریال به صورت اعسار به تقسیط تأمین و پذیرفته شده است عنوان کرد: با دعوت از شاکیان پرونده‌ها در شورای حل اختلاف شعبه 157 ویژه ستاد دیه نیز مبلغ 39 میلیارد و 976 میلیون ریال گذشت رضایت‌مندانه شکات دریافت شد.

روحانی‌منش با اشاره به اینکه تعداد پنج نفر از مددجویان نیز با وساطت و راهنمایی ستاد دیه به صورت مشاوره‌ای از زندان آزاد شدند تصریح کرد: تعدادی از مددجویان با پرداخت مبلغ 12 میلیارد و 857 میلیون ریال به صورت کمک ستاد دیه آزاد شده‌اند.

وی اظهار داشت: همچنین برای آزادی 16 نفر از زندانیان نیز مبلغ 12 میلیارد و 94 میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است و مبلغ 3 میلیارد و 504 میلیون ریال نیز با همیاری خود مددجویان تأمین شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به اینکه سال گذشته با کمک خیران، ادارت و بانک‌های استان زمینه آزادی 192 نفر از محکومان نیازمند جرایم غیرعمد فراهم شد افزود: خیران نوع دوست می‎توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مبالغ اهدایی خود را به شماره حساب‌های ستاد دیه نزد سیبای بانک ملی به شماره 0106329555001 و حساب جام بانک ملت به شماره 2030303037 واریز کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز