مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

بسیج یک مبنای قرآنی و حرکت و اندیشه‌ توحیدی است

۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۸:۲۱:۲۲
کد خبر: ۴۸۶۰۶۵
بسیج یک مبنای قرآنی و حرکت و اندیشه‌ توحیدی است
حجت‌الاسلام علی دشتکی اظهار داشت: بسیج یک مبنای قرآنی و حرکت و اندیشه‌ توحیدی است و امروز محقق شده که در قرآن به معنای وعده الهی مطرح است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در همایش اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان همدان اظهار داشت: بسیج یک مبنای قرآنی و حرکت و اندیشه‌ توحیدی است و امروز محقق شده که در قرآن به معنای وعده الهی مطرح است.

وی با بیان اینکه باید در جبهه‌های فرهنگی مدافع باشیم افزود: با اطاعت از ولایت باید از مرزهای مورد اهتمام خداوند، قران و ائمه(ع) حفاظت کنیم حتی اگر این مرزها خارج از چارچوب جغرافیایی نظام‌ جمهوری اسلامی ایران باشد که همان وعده خداوند در قرآن است که فقط مختص جمهوری اسلامی ایران نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: بسیج محوری بودن مرز و محدودیت است و یک فکر، اندیشه‌ و حرکت الهی است که در سطح جهان برای همه‌ ملت‌ها همانند چراغ هدایت است و افتخار ما عنایت این توفیق از سوی خداوند است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه بسیج ادارات تأکید کرد: در بین اقشار مختلف بسیج، بسیج ادارات دارای جایگاه ویژه‌ای هستند چرا که از نظر دیدگاه قرآنی، اسلامی و توحیدی اندیشه‌ مدیریتی دارای اولویت و مورد توجه نظام‌ توحیدی است و انقلاب اسلامی امروز مرهون مدیریت شایسته مدیران است.

دشتکی عنوان کرد: پایگاه‌های بسیج ادارات در کنار مدیران مشاوران امین هستند که این امر در اندیشه مدیریتی بسیار تأثیرگذار بوده که تکلیف‌محوری، تکلیف‌مداری و مسئولیت‌پذیری از وظایف اصلی در بسیج ادارات است.

وی اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری را از اولویت‌های حوزه ادارای دانست و گفت: ما امروزه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم که تأکید ایشان بر مباحث فرهنگ و اقتصاد مقاومتی است و این دو مورد در کنار هم محقق می‌شوند چرا که به هم متصل هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: بسیج و پایگاه‌های بسیج در ادارات باید نخستین گروهی باشند که به خواست مقام معظم رهبری لبیک بگویند چرا که امروز رهبری "هل من‌الناصر" می‌طلبد و کوتاهی در برابر این خواسته، کوتاهی در برابر درخواست یاری سیدالشهدا(ع) است.

وی مسئولیت‌پذیری را از ویژگی‌های بسیج ادارات دانست و گفت: اگر مسئولیت‌پذیری نباشد هیچ مهمی در جامعه اتفاق نمی‌افتد و مسئولیت‌پذیری باید در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه شود.

دشتکی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بحث اولویت‌های جامعه اظهار داشت: امروز از اولویت‌های جامعه این است که در هر حرکتی اول مفهوم‌سازی صحیح انجام شود که این مفهوم‌سازی در همه حرکات امام(ره) بود و در ابعاد دیگر ساختارسازی و اعمال سیاست‌های اجرایی از موارد پیروزی ما در بحث اقتصاد مقاومتی است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر تیرهای زهرآلود دشمنان به سوی ما است که در مقابل این تهاجمات باید سنگرهایمان را محکم‌سازی و سپس عمومی کنیم و ادارات می‌توانند راجع به این موضوع الگوسازی و کادرسازی کنند چرا که کادرسازی ستونی محکم برای خیمه اقتصاد مقاومتی است که سبب ماندگاری و استحکام نظام‌ می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز