دبیر موسسه حیات سبز سرزمین خبر داد

برگزاری اولین دوره آموزشی ورزش سبز در همدان

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۳۳:۴۹
کد خبر: ۴۸۸۸۶۶
برگزاری اولین دوره آموزشی ورزش سبز در همدان
محمد سوزنچی گفت : اولین دوره تربیت مربی آموزشی ورزش سبز همدان با همکاری دفتر توسعه پایدار محیط زیست وزارت ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان ، اداره کل محیط زیست استان و موسسه حیات سبز سرزمین برگزار می شود .

دبیر موسسه حیات سبز سرزمین در گفتگو با خبرنگار برنا در همدان گفت : اولین دوره تربیت مربی آموزشی ورزش سبز همدان با همکاری دفتر توسعه پایدار محیط زیست وزارت ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان ، اداره کل محیط زیست استان و موسسه حیات سبز سرزمین برگزار می شود .

محمد سوزنچی گفت : هدف از برگزاری این دوره آموزشی ارتباط زیاد دو مقوله محیط ورزش و محیط زیست است که به نظر می رسد باید این موضوع در جامعه بیشتر مورد توجه قرار گیرد .

وی گفت : در این دوره اساتید خوب و مطرحی چون دکتر مولانوری و دکتر شجیع ، دکتر بهمن پور و دکتر یوسفی حضور دارند و افراد را آموزش می دهند .

دبیر موسسه حیات سبز سرزمین گفت : این کارگاهها با رویکرد تدوین برنامه های مشترک ورزشی و محیط زیستی برگزار می شود و به افراد شرکت کننده در دوره گواهی آموزشی داده می شود .

محمد سوزنچی گفت : این دوره در تاریخ های 15 و 16 آذرماه در سالن همایش های اداره کل محیط زیست برگزار می شود و افرادی که تمایل به حضور در دوره دارند تا فردا وقت دارند نام و نام خانوادگی خود را به شماره تلفن 09183170994 ارسال نمایند .

   لازم به ذکر است در این کارگاه موضوعاتی همچــون رویداد ورزشی سبــز ، ارتباط ورزش و محیط زیست و برنامه های مشترک دو حوزه ورزش و محیط زیست برای شرکت کنندگان تشریح می شود .

همدان چهارمین استان است که تا کنون این دوره را برگزار نموده است .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز