۸ کارگاه نمایشی در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۱:۴۳
کد خبر: ۴۹۱۲۴۲
۸ کارگاه نمایشی در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک برگزار می‌شود
همزمان با برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان هشت عنوان کارگاه نمایشی با حضور مدرسانی از ایران و فرانسه در محل سینما کانون برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، این کارگاه‌ها یک روز بعد از افتتاحیه با حضور سه مدرس از فرانسه وپنج مدرس از ایران درسالن‌های مختلف همدان از برپا می‌شود و از 22 آذر آغاز و تا روز جمعه 26 آذر ادامه دارد.

در این دوره از جشنواره چون چند دوره گذشته، بخش کارگاه‌های آموزشی با مدیریت فایزه فیض برنامه‌ریزی و طراحی شده است بر این اساس محمد عاقبتی کارگاه «بازی سازی و قصه‌پردازی برای مخاطبان جوان» را در تمام روزهای جشنواره در دو نوبت 9 صبح و 14 بعدازظهر ویژه 20 نفر شرکت‌کننده در سالن سینما کانون همدان برگزار می‌کند.

در جشنواره بیست و سوم هم چنین کارگاه «حس، زبان، بدن» در بخش بین‌الملل و با حضور بئاتریس گارنیر از کشور فرانسه از ساعت 9 تا 12روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 22 و 23 آذر در پلاتو مجموعه کانون همدان که مخاطب‌های آن بازیگران و علاقه‌مندان به بازیگری هستند با حضور حداکثر 15 شرکت کننده برگزار می‌شود.

«مثلث اجرا بازیگر ، عروسک،تماشاگر» از دیگرعنوان‌ کارگاهی است که با حضور مسیح گنجعلی در جشنواره تئاتر کودک امسال  در تاریخ‌های دوشنبه و سه شنبه 22 و 23 آذر از ساعت 14 تا 17 که حداکثر شرکت‌کنندگان در آن 15 نفر اعلام شده است در محل پلاتو مجموعه کانون برپا می‌شود.

در این دوره از جشنواره کارگاه «مبانی کارگردانی و شیوه های اجرا» با حضور حمیدرضا نعیمی از روز دوشنبه تا جمعه 22 تا 26 آذر در پلاتو تمرین مجموعه تئاتر شهر همدان از ساعت 14 تا 17 ویژه حداکثر 20 شرکت کننده برگزار می‌شود بر این اساس در ادامه کارگاه‌های جشنواره، «آموزش و نمایش خلاق با نگاهی به آموزش‌های جبار باغچه‌بان » توسط مژگاه وثوقی برگزار می‌گردد.

«ماسک و عروسک با نگاه اسطوره‌ای از تئوری تا ساخت» دیگر کارگاهی است که در بخش بین‌الملل و با حضور استاد فرانسوی کریستف تبولت در روز چهارشنبه 24 آذر در دو نوبت از ساعت 9 تا 12 و 14 تا 17 در پلاتو مجموعه کانون و برای حداکثر 15 شرکت کننده برگزار می‌شود.

«از نمایش تا مهارت‌ها ـ چگونگی همراهی با کودک در مهارت‌های زندگی» دیگر کارگاهی است که روز پنجشنبه 25 آذر با حضور لاله مالمیر و در دو نوبت 9 تا 12 و 14 تا 17 در پلاتو مجموعه کانون ویژه مربیان و آموزگاران است که حداکثر برای 15 شرکت کننده در نظر گرفته شده است.

بر این اساس در آخرین روز جشنواره کارگاه «تسهیلگر آموزشی با تکنینک‌های نمایش خلاق» با حضور جمال میرجعفری در دو نوبت 9 تا 12 و 14 تا 17 در پلاتو مجموعه کانون برگزار می‌شود تا مجموعه کارگاه‌های نمایش در جشنواره بیست و وسوم تئاتر کودک و نوجوان به کار خود پایان دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز