رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان:

حل مشکلات تاریخی تپه پیسا نیازمند ورودی همگی دستگاه‌هاست

۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۰۷:۳۹:۵۷
کد خبر: ۴۹۳۰۸۵
حل مشکلات تاریخی تپه پیسا نیازمند ورودی همگی دستگاه‌هاست
رضا غلامی خجسته با اشاره به اینکه حل مشکلات تاریخی تپه پیسا نیازمند ورودی همگی دستگاه‌هاست، گفت: شورای شهر به سبب ضعف سایر مسئولان دراین زمینه ورود پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همداندر کمیسین فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان درباره منطقه تپه پیسای اظهار داشت: قرار بود تمامی مسئولان مربوطه در این زمینه از جمله مدیرکل امور اجتماعی استانداری، سپاه، بهزیستی، بسیج، اطلاعات، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس هیئت‌های حسینی و فرماندار حضور پیدا کنند ولی به علت جلسات فرماندار همدان و مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان این موضوع از دستور کار خارج شد.

وی با بیان اینکه مسئولیت اصلی موضوع تپه پیسای همدان بر دوش فرماندار بوده تا زمانی که حضور نداشته باشند نمی‌توان جلسه را تشکیل داد، افزود: در تپه پیسای همدان 400 نفر معتاد حضور دارند و محل امنی برای فروش موادمخدر توسط قاچاقچیان استان‌های همجوار همچون لرستان، کردستان و کرمانشاه شده است.

غلامی خجسته با اشاره به اینکه حل مشکلات تپه پیسا نیازمند عزم استانی است، گفت: اتفاقات و مشکلات این منطقه واقعیت جامعه است و برای حل مشکلات باید همگی پای کار بیایند.

وی اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری پای کار آمده و به دنبال حل مشکلات تپه پیساست به شرطی که تمام مسولان ورود پیدا کنند تا بتوان تصمیم جدی برای مشکل تاریخی تپه پیسا گرفته و آنها را عملیاتی کرد.

عضو شورای شهر همدان با اشاره به اینکه عدم ورود سایر دستگاه‌ها در این زمینه سبب ورود شورای شهر و شهرداری همدان شده است، تصریح کرد: انتظار می‌رود سایر دستگاه‌های متولی نیز در این زمینه ورود پیدا کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی از افتتاح 5 فرهنگسرا و فاز نخست مرکز همایش‌های شهر همدان در سال 95 خبر داد و گفت: در فاز نخست مرکز همایش‌های شهر همدان(تالار قرآن) 21 کلاس، 8 سالن، دو آمفی تئاتر، قرائت‌خانه، نمازخانه و کتابخانه افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم گنبد تالار قرآن بوده و در حال بررسی توسط مشاور طرح است، عنوان کرد: فاز سوم پارکینگ مجموعه است که در دوره دوم شورای شهر برای این مشکل تصمیم‌گیری نکردند و حال این موضوع در دست اقدام است.

غلامی خجسته همچنین با اشاره به برگزاری همایش بزرگ ورزش محلات در همدان گفت: پیگیری‌ها در حال انجام است تا بتوان وزیر ورزش و جوانان در این همایش حضور یافته و بتوان کمک‌های اعتباری را برای ورزش محلات همدان از جمله نیاز 5 میلیارد تومانی برای دهکده ورزشی محلات را کسب کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز