جمع آوری بیش از ۱۰۰ معتاد تپه پیسا در ماه گذشته

۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۵:۰۱
کد خبر: ۴۹۶۷۸۴
جمع آوری بیش از ۱۰۰ معتاد تپه پیسا در ماه گذشته
سرهنگ مراد پیمانی با اشاره به اینکه در ماه گذشته در عملیات پاکسازی تپه پیسا، بیش از 100 معتاد جمع آوری شدند، گفت: آنها معتادان متهاجر و معتادان تازه به اعتیاد بودند که براساس وضعیت مصرفی به 30 دسته تقسیم کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون عملیاتی نیروی انتظامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه در ماه گذشته در عملیات پاکسازی تپه پیسا، بیش از 100 معتاد جمع آوری شدند، گفت: آنها معتادان متهاجر و معتادان تازه به اعتیاد بودند که براساس وضعیت مصرفی به 30 دسته تقسیم کردیم.

سرهنگ مراد پیمانی افزود: این افراد را پس از جمع آوری به کمپ ها انتقال دادیم تا رایگان مداوا شوند و حتی افرادی که خیلی حاد بودند به کمیسیون ماده 16 انتقال یافتند.

وی معتقد است: اگر بخواهیم تپه پیسا را برای معتادان به محیطی نا امن تبدیل کنیم به سمت شهر سرازیر می شوند در حالیکه هم اکنون به ندرت شاهد تردد معتادان در سطح شهر هستیم که در صورت مشاهده پلیس نیز جمع آوری می شوند.

وی باین کرد: این آمادگی را داریم که به صورت شبانه روز نیروی انتظامی را در محل مستقر کنیم یا نسبت به تشدید برخوردها در تپه پیسا اقدام کنیم اما این تصمیم راه حل اساسی نیست.

وی با تکذیب تردد قاچاقچیان مواد مخدر در تپه پیسا همدان گفت: افراد عرضه مواد مخدر خرده فروشان هستند و همدان همواره برای قاچاقچیان مواد مخدر استانی نا امن بوده است به طوریکه رتبه اول کشور را به لحاظ کشف مواد داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز