رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان

بازار همدان در وضعیت هشدار قرار دارد

۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۲:۰۳:۲۲
کد خبر: ۴۹۸۷۸۳
بازار همدان در وضعیت هشدار قرار دارد
احمد گازرانی با بیان اینکه بازار همدان در وضعیت هشدار قرار دارد گفت: وضعیت بازار هر سال نسبت به سال قبل بدتر می‌شود بر این اساس کالاها با قیمتی که سود ناچیزی دارد به فروش می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان با بیان اینکه بازار همدان در وضعیت هشدار قرار دارد گفت: وضعیت بازار هر سال نسبت به سال قبل بدتر می‌شود بر این اساس کالاها با قیمتی که سود ناچیزی دارد به فروش می‌رسد.

احمد گازرانی اظهار داشت: در چند سال گذشته وقتی دلار از هزار و100تومان به 3 هزار تومان رسید، بازارها رونق خوبی پیدا کرد اما درحال ‌حاضر که این نرخ ثابت شده، از رونق بازار نیز کاسته شده است.

وی تصریح کرد:  در فروشگاه و واحد صنفی مربوط به کیف و کفش چون کیف وکفش زنانه به فروش می‌رسد و با توجه به این نکته که خانم‌ها هیچ‌وقت از خرید قافل نمی‌شوند باز می‌توان گفت رونق اندکی دارد اما قابل مقایسه با رونق سال گذشته نیست.

گازرانی با انتقاد از افزایش بی‌رویه تعداد واحدهای صنفی توزیعی در شهر همدان عنوان کرد: افزایش بی رویه تعداد واحد‌های صنفی یکی از مشکلات اصلی در سطح بازار همدان است برای نمونه در یکی از راسته بازار‌های شهر دقت کنید ببینید چند فروشگاه کیف وکفش یا چند سوپرمارکت وجود دارد؟

رئیس اتحادیه کیف وکفش همدان افزود: پیش از این محدودیت‌هایی مانند حریم، سقف صنفی و قوانینی از این دست در قانون نظام صنفی برای صدور پروانه کسب ایجاد شده بود که از افزایش بی‌رویه واحدها جلوگیری می‌کرد اما در حال حاضر در راستای رونق بازار کسب‌وکار، برای تسهیل در بحث صدور پروانه کسب این محدودیت‌ها برداشته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز