عضو شورای شهر همدان:

شهرداری تاوان ندانم‌کاری سایر دستگاه‌ها را می‌دهد

۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۰۱۵۹۴
شهرداری تاوان ندانم‌کاری سایر دستگاه‌ها را می‌دهد
محمد تبریزی اظهار داشت: شهرداری در آمار و نظرسنجی‌های استانداری همدان بدترین وضعیت را از نظر رضایت مراجعان به خود اختصاص داده است چراکه بخشی از آن تاوان ندانم‌کاری سایر دستگاه‌هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، عضو شورای شهر همدان در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: شهرداری باید از حالت انفعال خارج شود و به عنوان صاحب و همه کار شهر با پیگیری و نامه‌نگاری، جوسازی و مصاحبه به وظیفه خود عمل کند.

وی با اشاره اینکه پس از انجام عملیات تعریض خیابان‌ها تیرهای برق در وسط معبر باقی می‌ماند گفت: تیرهای برق معضلی برای شهر همدان محسوب می‌شود که در صورت بروز حادثه مسئولیتی متوجه شهرداری است.

تبریزی با بیان اینکه آلودگی نیروگاه مفتح برای همدان بوده و برق برای شهرهای دیگر است تصریح کرد: نیروگاه مفتح هزار مگاوات برق تولید می‌کند که همدان در ایام پیک 300 مگاوات مصرف می‌کند ولی 700 مگاوات به سایر استان‌ها می‌رود.

شهرداری تاوان ندانم‌کاری سایر دستگاه‌ها را می‌دهد

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر همدان اظهار داشت: شهرداری در آمار و نظرسنجی‌های استانداری همدان بدترین وضعیت را از نظر رضایت مراجعان به خود اختصاص داده است چراکه بخشی از آن تاوان ندانم‌کاری سایر دستگاه‌هاست.

وی بیان کرد: چرا فاضلاب شهر باید به داخل رودخانه‌های پاک همدان ریخته شود ولی شرکت آب و فاضلاب استان همدان اقدامی در این راستا انجام نمی‌دهد و این در حالی است که شرکت آب و فاضلاب هزینه خدمات فاضلاب را از مردم دریافت می‌‌کند.

تبریزی با تاکید بر اینکه شهرداری باید از حالت انفعال خارج شود، تصریح کرد: شهرداری سیاست زده شده است و افرادی که باید به عنوان نمایندگان دولت وارد شده و مشکلات را حل کنند کنار ایستاده‌اند.

عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه پیاده‌راه خیابان بوعلی آفت جان شورای شهر شده است، عنوان کرد: در هر مکانی حاضر می‌شویم مردم ما را مورد بازخواست قرار می‌دهند که این چه طرحی است و آینده آن چه خواه شد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری همدان از تمام کارها و داشته‌های خود برای تخریب استفاده کرده و از همه چیز هیچی می‌سازد، اظهار داشت: شهرداری باید با قوت و توان بالا در راستای مدیریت شهر ورود پیدا کند.

تبریزی درباره وضعیت پارکینگ‌های سطح شهر همدان نیز گفت: رئیس شورای شهر از شهرداری همدان بخواهد پرونده بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس، اماکن عمومی و دولتی که از شهرداری مجوز و پروانه گرفته و در این پروانه پارکینگ برای آنها قید شده ولی درب پارکینگ را بسته است به عنوان حذف پارکینگ به کمیسیون ماده 100 ارجاع دهد.

وی با بیان اینکه سفره‌خانه یاقوت در بلوار ارم باید سریعا تعیین تکلیف شود چون استانداردهای بهداشتی و مجوزهای شهرداری همدان را ندارد عنوان کرد: شهرداری همدان نیازمند دلسوزی شورای شهر نیست و باید با قوت و توان روزافزون شهر را مدیریت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز