برگزاری نخستین نشست کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری دانشگاه صنعتی همدان

۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۱:۴۳
کد خبر: ۵۰۳۴۰۶
برگزاری نخستین نشست کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری دانشگاه صنعتی همدان
نخستین نشست کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری دانشگاه صنعتی همدان با حضور دکتر نیلی ریاست دانشگاه صنعتی همدان و دکتر کزازی رئیس پارک علم و فناوری استان در سالن کنفرانس دانشگاه صنعتی همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، دکتر نیلی در اولین جلسه کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری دانشگاه گفت: امیدواریم این مرکز عاملی جهت رشد و بالندگی دانشجویان این دانشگاه در زمینه کارآفرینی و اشتغال باشد.

سپس دکتر کزازی ریاست پارک علم و فناوری استان همدان، ضمن تبریک به مناسبت راه‌اندازی کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری دانشگاه صنعتی همدان آمادگی خود را جهت کمک به  این کانون اعلام کرد.

در ادمه دکتر موسوی رئیس کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری گزارشی از کارهای انجام شده را ارائه نمودند؛ و در ادامه با بحث مذاکره پیرامون نحوه کار این کانون در دانشگاه مصوبات ذیل تصویب گردید:

در این جلسه مصوب گردید مدیریت پژوهشی دانشگاه جهت برخورداری تیم‌های مستقر در کانون از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه شیوه نامه‌ای را تدوین نمایند.

همچنین مقرر شد هزینه داوری طرح‌های واصله توسط پارک علم و فناوری استان همدان پرداخت گردد. در این راستا طرح‌های واصله به کانون برای داوری به پارک ارجاع داده خواهد شد و حداکثر تا یک هفته بعد از ارسال نتایج داوری به کانون اعلام خواهد شد.

همچنین مقرر شد کانون لیستی از اعضاء هیأت علمی دانشگاه صنعتی همدان را جهت قرار گرفتن در لیست داوران پارک و اولویت دادن به آن‌ها در داوری طرح‌ها، در اختیار پارک قرار دهد.

در ادامه مقرر شد ضمن ثبت میزان حضور گروه‌های مستقر در کانون توسط کارشناس مربوطه، داوران طرح‌ها نیز در دوره‌های سه ماهه روند پیشرفت تیم‌ها را طبق برنامه اعلام شده آن‌ها بررسی نمایند که در صورت عدم احراز صلاحیت، تیم‌ها از برخورداری از مزایای کانون محروم خواهند شد. هزینه نظارت داوران همانند هزینه داوری طرح‌ها برآورد شده و توسط پارک علم و فناوری پرداخت می‌گردد.

همچنین مصوب شد در وب‌ سایت دانشگاه، قسمتی برای کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری دانشگاه در نظر گرفته شود.

در ادامه مقرر شد دوره‌های آموزشی مورد نیاز گروه‌های مستقر در کانون، توسط پارک برگزار گردد. این دوره‌ها منوط به اینکه به تعداد کافی متقاضی وجود داشته باشد از طرف دانشگاه اعلام و پارک به صورت استانی اقدام به برگزاری این دوره‌ها خواهد نمود.

همچنین مقرر شد تیم‌های پذیرفته شده در کانون با معرفی دانشگاه امکان برخورداری از تسهیلات دو میلیون تومانی پارک را خواهند داشت.

مقرر شد تا زمان مشخص شدن معاونت فناوری پارک علم و فناوری، آقای فراهانچی به عنوان نماینده پارک و با اختیار کامل در جلسات شورای کانون حضور یابند.

در ادامه گروه‌های متقاضی حضور در کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری از ایده‌های خود دفاع نموده و این گروه‌ها توسط داوران مورد بررسی قرار گرفتند که طرح های مجید براتی سده و پوریا ملکی مورد تأیید هیات داوران قرار گرفت و پنج طرح نیازمند اصلاح و طرح در جلسه بعد قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز