مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

توسعه کشتی همدان نیازمند برنامه ریزی وهدف گذاری است

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۸:۲۷:۴۹
کد خبر: ۵۱۳۵۳۹
توسعه کشتی همدان نیازمند برنامه ریزی وهدف گذاری است
منعم برنامه ریزی را از اولویت‌های نخست ارتقای سطح ورزش برشمرد و گفت: هیئت کشتی این استان هم باید این موضوع را جدی گرفته و برای تحقق آن برنامه‌ریزی و هدف گذاری متناسب را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان همدان با اشاره به وضعیت ورزش کشتی همدان اظهار داشت: کشتی یکی از ورزش‌هایی بوده که باعث افتخار استان همدان در مجامع بین‌المللی شده است.

وی ادامه داد: این ورزش در استان تا کنون دو عنوان المپیک داشته و این امر لزوم توجه بیشتر به این ورزش را گوشزد می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: این ورزش در مجامع جهانی و آسیایی نیز مدال‌ها و مقام‌های متعددی دارد و به نوعی این ورزش، یکی از ورزش‌های موفق در استان و ایران است.

وی از رئیس جدید این هیئت خواست با برنامه‌ریزی بسیار خوب زمینه‌ساز شکوفایی دوباره کشتی همدان باشد و برای رسیدن به این مهم چهار سال پاشنه کشیده تلاش کند.

منعم تأکید کرد: باید مسئولان ارشد استان و رئیس فدراسیون کشتی از مجموعه حمایت کنند تا دوباره به کشتی همدان رونق بخشیده شود.

وی عنوان کرد: به طور حتم دستگاه ورزش استان نیز همپای همه برای رسیدن دوباره کشتی همدان به قله افتخارات تلاش خواهد کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: امیدواریم با این انتخاب، فضائی ایجاد و کشتی به روزهای خوب خود هدایت و با برنامه ریزی در راستای رفع مشکلات ورزشکاران جوان این رشته اقدام شود.

منعم ادامه داد: مردم استان همدان ورزش کشتی را دوست دارند و امیدواریم با برنامه ریزی و هدایت جوانان، شاهد پرورش استعدادهای متعدد در استان همدان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برنامه ریزی را از اولویت‌های نخست ارتقای سطح ورزش برشمرد و گفت: هیئت کشتی استان همدان باید این موضوع را جدی گرفته و برای تحقق آن برنامه‌ریزی و هدف گذاری متناسب را انجام دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز