رئیس اداره فرش همدان

فرش همدان مورد توجه تاجران آمریکایی و آلمانی است

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۸:۲۲:۱۹
کد خبر: ۵۱۵۷۵۳
فرش همدان مورد توجه تاجران  آمریکایی و آلمانی است
علی بابایی گفت: ضخامت و سنگینی، کیفیت، دوام و عمر بالا، ساده بافی، ارزان بودن و استفاده از مواد اولیه مرغوب و رنگرزی طبیعی از ویژگی‌های منحصر به فرد فرش همدان است که مورد توجه تاجران کشورهایی نظیر آمریکا و آلمان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: ضخامت و سنگینی، کیفیت، دوام و عمر بالا، ساده بافی، ارزان بودن و استفاده از مواد اولیه مرغوب و رنگرزی طبیعی از ویژگی‌های منحصر به فرد فرش همدان است که مورد توجه تاجران کشورهایی نظیر آمریکا و آلمان قرار دارد.

احمد علی بابایی اضافه کرد: فرش ازندریان، حسین آباد، جوزان، اوشوند و مهربان از مناطق اصلی تولید فرش در سطح استان همدان به شمار می‌رود که البته فرش مهربان با توجه به نوع تقاضای خریداران این روزها کمتر بافته می‌شود.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه استان همدان با معیارهای صدور فرش دستباف فاصله دارد، خاطرنشان کرد: در 10 ماهه اخیر یک میلیارد و 700 میلیون دلار فرش از استان صادر شده است.

احمد علی‌بابایی بیان کرد: حمایت از تولید فرش دستباف در کشور و استان کمرنگ است و این در حالی است که باید تسهیلات لازم به بافندگان ارائه شود تا بتوانند مواد اولیه برای فرش دستباف تهیه کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز