مدیرکل بهزیستی استان

جمع آوری ۵ میلیارد ریال مشارکت های مردمی در بهزیستی همدان

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۲:۲۳:۳۴
کد خبر: ۵۱۵۹۸۴
جمع آوری ۵ میلیارد ریال مشارکت های مردمی در بهزیستی همدان
حمیدرضا الونداز جمع آوری 500 میلیون تومان مشارکت های مردمی توسط خیرین خبرداد و تصریح کرد: خیرین می توانند مشارکت های مردمی خود را به حساب 2173455627008 بانک ملی واریز کنند.

 مدیرکل بهزیستی استان همدان در جمع خبرنگاران گفت: در دهه فجر امسال سه مرکز سلامت روان در شهرستان های همدان و اسدآباد و دو روستا مهد در شهرستان های کبودراهنگ و رزن افتتاح می شود.

 

وی افزود: همچنین در ایام دهه فجر یک مرکز خیریه برای نگهداری معلولان در حوزه اجتماعی و اشتغال مددجویان در شهرک الوند، یک مرکز مشاوره و یک مرکز شبانه‌روزی برای نگهداری از کودکان بی‌سرپرست افتتاح می‌شود.

 

الوند از توسعه دو مرکز بیماران روانی مزمن و معلولان در شهرستان ملایر خبرداد و  بیان داشت: این مرکز در دو بخش مردان و زنان است و در صورتی که مجوز داده شده برای این مراکز تا 14 سال است که براساس مجوزهای أخذ شده کشوری پس از 14 سال نیز به این مراکز مجوز پذیرش داده می‌شود.

 

وی از جمع آوری 500 میلیون تومان مشارکت های مردمی توسط خیرین خبرداد و تصریح کرد: خیرین می توانند مشارکت های مردمی خود را به حساب 2173455627008 بانک ملی واریز کنند.

 

مدیرکل بهزیستی استان همدان اظهار داشت: مشارکت های مردمی در طول سال های اخیر در حوزه بهزیستی کشور با افزایش قابل توجهی مواجه بوده و با اعتماد بسیار سازنده ای که بین سازمان و افراد خیر وجود دارد، افق روشن و درخشانی در این حوزه پیش بینی می شود.

 

الوند ابراز کرد: بطور یقین با مشارکت و توسعه هر چه بیشتر تشکل های مردم نهاد دستاوردهای هر چه بیشتری حاصل خواهد شد و در نتیجه شرایط برای زندگی مطلوب تر معلولان بیش از پیش مهیا می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز