پاس حریف شیرازی خود را ۶تایی کرد

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۳۵:۳۷
کد خبر: ۵۲۱۱۱۹
پاس حریف شیرازی خود را ۶تایی کرد
در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال تیم متحول شده پاس همدان در یک بازی خارج از خانه میهمان کارا شیراز بود که موفق شد با نتیجه پر گل6بر1این تیم را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال تیم متحول شده پاس همدان در یک بازی خارج از خانه میهمان کارا شیراز بود که موفق شد با نتیجه  پر گل6بر1این تیم را شکست دهد.

مهدی محمد زاده خیلی زود و در دقیقه24پاسی ها را به گل اول رساند اما پاس که از ابتدا برای پیروزی به میدان آمده بود عقب نکشید و محمد مهری دقیقه33پاس همدان را به گل دوم رساند.

پس از این گل کارا شیراز جلو کشید و 3دقیقه بعد گل نخست برای این تیم به ثمر رسید.

اما نیمه دوم نیز که به نیمه مربیان معروف است را باید به لطیفی اختصاص دهیم چرا که شاگردان لطیفی در این نیمه 4گل به ثمر رساندند.

صادق رضا نیا و مسعود رمضانی هر کدام 2گل برای پاس همدان در نیمه دوم به ثمر رساندند.

پاس همدان در یک فینال تمام عیار باید در هفته پایانی برای صعود به مصاف سردار بوکان پر هوادار برود.

سرنوشت صعود سردار بوکان به نوعی به دو تیم همدانی، شهرداری و پاس بستگی دارد چرا که اگر سردار بوکان مقابل پاس همدان در همدان  متوقف شود و هف سمنان نتواند در خانه شهرداری همدان را مغلوب کند این سردار بوکان است که به مرحله بعدی صعود می کند.

حتی اگر سردار مقابل پاس همدان شکست بخورد اگر هف نتواند شهرداری همدان را شکست دهد باز هم این بوکانی ها هستند که به مرحله دوم صعود می کنند.

این بدان معنی است که سرنوشت صعود سردار بوکان پس از اینکه در دست خودشان است در درجه بعدی به تیم های پاس همدان و شهرداری همدان بستگی دارد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز