معاون استاندار همدان:

تخریب دولت سبب هدر رفتن سرمایه ها و ایجاد یاس، ناامیدی در بین مردم می شود

۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۱:۲۵
کد خبر: ۵۲۵۳۶۵
تخریب دولت سبب هدر رفتن سرمایه ها و ایجاد یاس، ناامیدی در بین مردم می شود
رضا قیاسی بیان کرد: برخی هرگاه بتوانند دولت را تخریب می‌کنند در حالی‌که این کار سبب هدر رفتن سرمایه‌ها شده و در مردم یاس، ناامیدی و بدبینی را ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون توسعه و مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی همدان با گرامیداشت روز مهندس اظهار داشت: ایران اسلامی و استان همدان دارای منابع عظیم لایزالی است که تاکنون به درستی از آنها بهره‌برداری نشده است.

وی افزود: وجود منابع معدنی و غیر معدنی در کشور سبب شده است تا جمهوری اسلامی ایران از جمله کشورهای غنی در این حوزه به شمار آید بنابراین عدم استفاده از این ظرفیت‌ها جای هیچ توضیحی را باقی نمی‌گذارد و مسئولیت ما را نیز سنگین‌تر می‌کند.

معاون توسعه و مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان با بیان اینکه همدان از ظرفیت‌های بسیاری در حوزه صنعت برخوردار است، تصریح کرد: احداث راه آهن، وجود چندین بزرگراه در استان و شهرهای اطراف، وجود فرودگاه، اینترنت پرسرعت، همسایگی با استان‌هایی که مسافت آنها با همدان کمتر از ۳ ساعت است و وجود جاذبه‌های طبیعی  و دانشگاه صنعتی همدان بستر لازم برای پیشرفت اقتصادی و صنعتی استان را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران توانستند برای استقلال خود گام‌های بسیار مهمی مانند به ثمر رساندن انقلاب اسلامی را بردارند، اظهار داشت: مردم ما در دفاع مقدس علی‌رغم همه مشکلات در برابر استکبار جهانی ایستادند که این به برکت همگرائی و وحدت مردم بود.

قیاسی با بیان اینکه ما در حوزه سرمایه‌های اجتماعی برای تحقق اهداف نظام اسلامی چیزی کم نداریم، افزود: کشورهای اقتصادی جهان مانند امریکا ۱۵۰ سال پیش برای پیشرفت برنامه اقتصاد مقاومتی را در کشور خود آغاز کردند پس ما نیز باید برای پیشرفت کشور قدم در این مسیر بگذاریم و گرنه زمین‌گیر می‌شویم.

وی گفت: بیش از چهار دهه است که ما با مشکلات بسیار روی پای خود ایستاده‌ایم اما نمی‌دانم چرا علی‌رغم همه ظرفیت‌های موجود در کشور اقتصاد را در کشور شکوفا کنیم.

معاون توسعه و مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان افزود: اختلاف مهمترین مشکل بین نیروها، افراد دغدغه‌مند و علاقمند به انقلاب اسلامی است که مانع از سرعت گرفتن و پیشرفت کشور در حوزه اقتصاد شده است.

وی عنوان کرد: باید اختلافات را کنار بگذاریم چرا که در غیر این صورت فرصت‌ها هدر می‌روند و تلاش‌ها به جای اینکه سبب رقابت سالم بین گروه‌ها و نیروها گردد صرف خنثی کردن و زمین زدن رقیب می‌شود.

قیاسی ابراز کرد: کشور ما با این مکتب، مذهب، قانون اساسی مترقی و مردم خود ساخته‌ای که دارد باید در اقتصاد مقاومتی نیز موفق شود پس لازم است در این مسیر با دوستی، صمیمیت و کنار گذاشتن اختلافات در مسیری هماهنگ پیش برویم.

وی تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که کشور ما همواره در مسیر بلایای طبیعی قرار داشته و مورد هدف دشمنانی بوده که دشمنی آنها سبب محکم‌تر شدن ما شده است.

معاون توسعه و مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان بیان کرد: برخی هرگاه بتوانند دولت را تخریب می‌کنند در حالی‌که این کار  سبب هدر رفتن سرمایه‌ها شده و در مردم یاس، ناامیدی  و بدبینی را ایجاد می‌کند.

وی افزود: هر که دغدغه ایران اسلامی را دارد باید اختلافات را کنار بگذارد و مشکل کشور را با محوریت قرار دادن اقتصاد مقاومتی بر طرف کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز