ارسال سی‌و‌یکمین محموله کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت

۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۵:۴۲:۲۳
کد خبر: ۵۳۱۵۲۰
ارسال سی‌و‌یکمین محموله کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت
دوست پرست عنوان کرد: سی‌و‌یکمین محموله غیر نقدی استان همدان، دوشنبه، ۱۶ اسفندماه برای رزمندگان دلاور جبهه مقاومت سوریه ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین همدان اظهار کرد: سی‌و‌یکمین محموله غیر نقدی استان همدان، دوشنبه، ۱۶۶ اسفند ماه برای رزمندگان دلاور جبهه مقاومت سوریه ارسال شد.

وی افزود: طی دو سال اخیر، ۳۰ محموله اهدایی از سوی مردم استان همدان به کشور سوریه ارسال شده است، روز گذشته نیز، ۳۱‌مین محموله این کمک‌ها در قالب یک کامیون شامل مواد پوشاک و مواد خوراکی، جهت کمک به مردم نیازمند سوریه و رزمندگان حاضر در قرارگاه حضرت زینب(س) ارسال شد.

دوست پرست اضافه کرد: مجموع کمک‌های مردمی ارسال شده از استان همدان به سوریه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است، این نکته نیز قابل ذکر است، ارسال این محموله‌ها زمان بندی خاصی ندارد و به محض جمع آوری کمک‌های غیر نقدی به ظرفیت ۱۰ تن، کامیون‌ها راهی سوریه می‌شود.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین همدان ادامه داد: با راه اندازی کانال تلگرامی ستاد کمیته کمک به جبهه مقاومت، اتفاقات خوبی در این حوزه رخ داده است که با کمک‌های نقدی و غیر نقدی ایرانیان داخل و خارج کشور مواجه بوده است، که در این میان استان تهران بیشترین کمک را در این حوزه داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز