برترین های المپیاد تیروکمان استعدادهای برتر کشور معرفی شدند

۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۵:۳۸:۵۱
کد خبر: ۷۷۹۶۷۱
برترین های المپیاد تیروکمان استعدادهای برتر کشور معرفی شدند
مسابقات المپیاد تیراندازی با کمان استعدادهای برتر کشور با معرفی نفرات برتر در همدان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسابقات المپیاد تیراندازی با کمان استعدادهای برتر کشور با حضور 197 ورزشکار،54 مربی و سرپرست از 25 استان کشور به مدت سه روز در سالن 6 هزار نفری شهر همدان برگزار شد و تیراندازان نونهال و نوجوان با هم  باهم رقابت پرداختند.

در بخش انفرادی این دوره از المپیاد و در ماده کامپوند بانوان سانیا صالحی و آوا رفیعی هر دو از تهران به ترتیب اول و دوم شدند و یاسمن ارجمندی از مرکزی بر سکوی سوم قرار گرفت.

در کامپوند پسران نیز علی خانقلی از تهران قهرمان شد و محمد حسین صنما از اصفهان و هومن تبری از تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در ریکرو بانوان آنیتا رزمجو و اریکا قوام پور هر دو از تهران به ترتیب اول و دوم شدند و ملینا زارعی از کرمانشاه سوم شد .

در ریکرو پسران نیز مهرشاد اسلامی نیا از تهران بر سکوی نخست ایستاد، محمد حسین گلشنی از البرز دوم شد و یونس احمد زاده از یزد مقام سوم را به دست آورد.

در پایان این رقابت ها با حضور منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان، قهرمانی معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و کیارستمی دبیر فدراسیون به تیم ها و نفرات برتر جام، مدال و لوح قهرمانی اعطا شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز