استاندار همدان :

منابع آبی عامل اصلی توسعه استان همدان است

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۲۱:۵۶
کد خبر: ۷۸۱۳۱۰
منابع آبی عامل اصلی توسعه استان همدان است
سید سعید شاهرخی افزود: انضباط در مدیریت توزیع منابع آب مهم است چراکه منابع آب دست‌مایه اصلی توسعه استان همدان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سید سعید شاهرخی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران صنعت آب و برق اظهار کرد: پروژه تصفیه و انتقال پساب فاضلاب یادآور جهاد رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه مدیران خوب و برجسته‌ای از وزارت نیرو در استان وجود دارد، افزود: همکاری بین مدیران صنعت آب و برق استان قابل تحسین است و روند کارها را در این حوزه برای مردم تسهیل کرده است، از این‌ رو تلاش‌های بی‌وقفه و کار جهادی مدیران صنعت جای تشکر و قدردانی دارد.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه اقدامات انجام شده در حوزه فاضلاب شهری بسیار ارزشمند است، بیان کرد: انتظار می‌رود که سطح پوشش خدمات در شهر همدان به صد درصد برسد.

وی خاطرنشان کرد: انجام پروژه تصفیه و انتقال پساب فاضلاب کار بسیار ارزشمندی است که یادآور کارهای جهادی رزمندگان در زمان جنگ است.

شاهرخی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما و شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: مدیران از فرصتی که برای خدمت به مردم پیش آمده حداکثر استفاده را بکنند.

وی ادامه داد: باید با حداکثر کیفیت، نیاز مردم را در حوزه آب تامین کرد و به گونه‌ای عمل شود که در بحث خدمت‌رسانی خللی ایجاد نشود.

استاندار همدان با بیان اینکه باید در تامین و توزیع آب و جمع‌آوری فاضلاب به محیط زیست بها داده و  استانداردها را رعایت کنیم، افزود: انضباط در مدیریت توزیع منابع آب مهم است چراکه منابع آب دست‌مایه اصلی توسعه استان همدان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز